Hvilke er jeres favoriitter når vi taler o~
Fra : Michel Husted

Dato : 14-12-10 10:53

Hej,

Hvilke er jeres faforvirtter, når vi taler Melodi Grand Prix?

Når vi snakker om vindere er de disse for mig.

Secret Garden: "Nocturne" - http://www.youtube.com/watch?v=b0K_zBV8IHc
/Norge 1995)

Dana Interntaionnal: "Diva" http://www.youtube.com/watch?v=F8r3WlTrsLg
(Israel 1998)

Og tilbage til Danmark, og den burde have vundet.

Anne Herdorft: "En lillle melodi" - http://www.youtube.com/watch?v=ZWdRP488x0E

Nu er jeg sikkert "bad standing", men jeg overlever nok

Mange julehilsner
Michel

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-10 19:02

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvilke er jeres faforvirtter, når vi taler Melodi Grand Prix?

Der er kun én jeg har kunnet holde ud at høre på, nemlig Lordi i 2006:
http://www.youtube.com/watch?v=B5ZfQMOHB5k

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-10 19:14

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in

> Der er kun én jeg har kunnet holde ud at høre på, nemlig Lordi i 2006:
> http://www.youtube.com/watch?v=B5ZfQMOHB5k

Den er osse suveræn, men... *fnis* .. i MGP genren er denne nok min
favorit

http://www.youtube.com/watch?v=9hvYlHX9TDs

venlig hilsen
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-10 19:56

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse

> Den er osse suveræn, men... *fnis* .. i MGP genren er denne nok min
> favorit
>
> http://www.youtube.com/watch?v=9hvYlHX9TDs

Ikke min kop te, selv om den er dansk.
Men ok, ret skal være ret, og der er faktisk en enkelt mere som er ganske ok
i mine ører, nemlig Cliff Richard i 1973:
http://www.youtube.com/watch?v=otWLDkKC-VY

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-12-10 19:18

> Der er kun én jeg har kunnet holde ud at høre på, nemlig Lordi i 2006:
> http://www.youtube.com/watch?v=B5ZfQMOHB5k
>
> /Alex

Ja der løftede et MGP bidrag sig for en gangs skyld op over det banalt
kvalmende

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-10 19:08

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej,

Hvilke er jeres faforvirtter, når vi taler Melodi Grand Prix?

Mange julehilsner
Michel

På hollandsk nok denne: http://www.youtube.com/watch?v=wzRHqOSg--s
og denne http://www.youtube.com/watch?v=-oUZLV_GdZw

På tysk denne: http://www.youtube.com/watch?v=PspP2kSLzjk

På fransk denne: http://www.youtube.com/watch?v=chWaLZ1PA4U

På engelsk denne: http://www.youtube.com/watch?v=boEph_ic-NM&feature=related

På dansk denne: http://www.youtube.com/watch?v=-N6bdQy3c8w

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 14-12-10 20:02

> Hvilke er jeres faforvirtter, når vi taler Melodi Grand Prix?

Disse 2 tyske med "Wind" er jeg svært glade for:

1985: "Für Alle": http://www.youtube.com/watch?v=kKzRCgex5zM
Lass Die Sonne In Dein Herz: http://www.youtube.com/watch?v=1vVyplwuFC0

Begge blev dog kun nr. 2.

Men jeg er generelt stor MGP-fan, og der er utallige gode numre.

Fra : Michel Husted

Dato : 14-12-10 13:09

On 14 Dec., 20:02, "V" <videovideo...@gmail.com> wrote:

> Begge blev dog kun nr. 2.
>
> Men jeg er generelt stor MGP-fan, og der er utallige gode numre.

Skøn musik. Jeg er vild med Wind. Og med fare for at gentage mig selv,
synes jeg altså, det er pragtfuldt at få en masse gode bud, når man
skriver!

Send gerne flere, men lige her et par stykker mere fra mig...

Igen har jeg overset et par af de oplagte vindere, men det må jeg råde
bod på.

Nicole: "Ein bisschen Frieden" - http://www.youtube.com/watch?v=GvD8Y6gr9lk
Gigiola Cinquetti: "Non ho l'eta" - http://www.youtube.com/watch?v=CUr-Di-KIwM

Og her et par glemte, der ufortjent ikke vandt, for jeg synes, de er
pragtfulde...

Magazin & Lidija-Nostalgija: "Nostagija" - http://www.youtube.com/watch?v=QGWU2aefIeQ
(Kroatien 1995)
Ami Aspelund: "Fantasiaa" - http://www.youtube.com/watch?v=QuY4dtq1FuM