Visa lagt ned af Wikileaks fanklub
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-12-10 19:24

http://politiken.dk/udland/ECE1137489/hackere-laegger-visa-ned/

"Cyberangreb på WikiLeaks besvares med cyberangreb på det kontroversielle
netsteds erklærede modstandere."

Cyberjihadister forén jer.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 13-12-10 19:33

On Mon, 13 Dec 2010 19:23:42 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://politiken.dk/udland/ECE1137489/hackere-laegger-visa-ned/
>
> "Cyberangreb på WikiLeaks besvares med cyberangreb på det kontroversielle
> netsteds erklærede modstandere."
>
> Cyberjihadister forén jer.

Du støtter altså "gadens parlament".

Når det engang går ud over dig selv, så tuder du garanteret som en lille
bitch.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-12-10 21:45

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du støtter altså "gadens parlament".
>
> Når det engang går ud over dig selv, så tuder du garanteret som en lille
> bitch.

Næeh hvad jeg støtter er Wikileaks ret til at slå igen, der vel næppe nogen
der ikke tror at USAs forsvar har noget at gøre med Wikileaks servernedbrud.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 13-12-10 21:50

On Mon, 13 Dec 2010 21:45:20 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Næeh hvad jeg støtter er Wikileaks ret til at slå igen, der vel næppe nogen
> der ikke tror at USAs forsvar har noget at gøre med Wikileaks servernedbrud.

Du mener altså det er at "slå igen", når de to svenske kvinders advokat,
samt statsadvokaten i Sverige angribes af hackere (gadens parlament).

Og hvad har VISA med Wikileaks servernedbrud at gøre.?

Dit indædte had mod USA, gør dig blind.