Det knager i Wikileaks, III
Fra : /John

Dato : 12-12-10 21:43

Bradley Manning var manden, der lækkede de hemmelige diplomat-dokumenter, og
han:

"was arrested in June on suspicion of leaking military logs from the Iraq
and Afghan wars"

Og blev af Wikileaks lovet økonomisk støtte til sit forsvar, men:

"WikiLeaks has not turned over any of the tens of thousands of dollars it
raised for Bradley Manning's defense"

Og derefter har:

"a senior WikiLeaks activist, Icelandic parliamentarian Birgitta Jonsdottir,
told the Telegraph she and others have quit the group in grave concern about
its treatment of sources and 'lack of transparency with relation to large
sums of money' ":

http://www.upi.com/Top_News/World-News/2010/12/12/Manning-defense-has-seen-no-WikiLeaks-aid/UPI-93931292183072/

Nåee ja; Manning-fjolset kan vel ofres og så'n, og Assange-fjolset får vel
også brug for lidt kontanter til _sit_ forsvar.

John

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 12-12-10 22:44

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nåee ja; Manning-fjolset kan vel ofres og så'n, og Assange-fjolset får vel
> også brug for lidt kontanter til _sit_ forsvar.

Den Facistoide John er næppe den rette at konsultere når det gælder
Wikileaks.

Fra : Jesper Lund

Dato : 12-12-10 23:20

/John wrote:

> Og blev af Wikileaks lovet økonomisk støtte til sit forsvar, men:
>
> "WikiLeaks has not turned over any of the tens of thousands of dollars
> it raised for Bradley Manning's defense"

Det er jo rørende som du er bekymret for Bradley Manning's ret til en
fair retssag i USA. Jeg regner med at du har doneret et beløb via
<http://www.bradleymanning.org/>

Modsat donationer til WikiLeaks har Visa, MasterCard og PayPal endnu ikke
blokeret betalingerne til denne defense fund. Men det kommer nok for i
følge Joe Lieberman er det vel "bad citizenship" at støtte Bradley
Manning's forsvar.

Kommer der en "det knager i WikiLeaks IV" ?

--
Jesper Lund

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-12-10 01:11

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo rørende som du er bekymret for Bradley Manning's ret til en
> fair retssag i USA. Jeg regner med at du har doneret et beløb via
> <>

Nej og ved du hvorfor?, USA er verdensberømt for sit korrupte retssystem.
Der sidder hærskarer af uskyldigt dømte i USAs fængsler. George Bush gik
imod dna testning på dødsdømte fordi de vidste hvor mange der sad uskyldige,
plus at hvis alle de der allerede var henrettet blev testet uskyldige, ja så
ville det være en bombe under det amerikanske retssytem. Så Wikileaks kan
ikke hjælpe alle der er kommet i fedtefaddet.

> Kommer der en "det knager i WikiLeaks IV" ?
> Jesper Lund

Jamen uden tvivl

Fra : Per Rønne

Dato : 13-12-10 11:13

/John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> Nåee ja; Manning-fjolset kan vel ofres og så'n, og Assange-fjolset får vel
> også brug for lidt kontanter til _sit_ forsvar.

Ja, knægten må formodes at få livsvarigt fængsel, med ophold i et
militærfængsel.

Man må håbe for ham at der i et sådant fængsel er mere kontrol med
fangerne end det er tilfældet i andre amerikanske fængsler. Livsvarigt
fængsel vil for ham nok betyde - livsvarigt.

I øvrigt er han et eksempel på farligheden af at USA ikke tillader åbent
homoseksuelle adgang til forsvaret. Han er nemlig en purung, lille,
spinkel med meget højt begavet - bøsse.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-12-10 12:39

> [...]
>
> I øvrigt er han et eksempel på farligheden af at USA ikke tillader åbent
> homoseksuelle adgang til forsvaret. Han er nemlig en purung, lille,

Selvfølgelig er han ikke bøsse, det er blot noget P.E.R disker op med for at
lave reklame for sin personlige præferance.

Fra : Vidal

Dato : 14-12-10 12:52

Den 12-12-2010 21:42, /John skrev:
> [...]
>
> Og blev af Wikileaks lovet økonomisk støtte til sit forsvar, men:
>
> "WikiLeaks has not turned over any of the tens of thousands of dollars it

Det I mangler er perspektiv.

http://politiken.dk/debat/dagenstegning/ECE1140128/en-farlig-karl/

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-10 23:35

On Tue, 14 Dec 2010 12:51:42 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
Det er også meget forlangt
Assange fik kastet lys på urimeligheden og så kan der lettere samles
penge ind