Selvmordsterror i Stockholm
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-12-10 22:50

Nå. nu ser det desværre ud til at vort ellers så
"politisk korrekte" naboland har haft sin første muslimske
selvmordsbomber, som Gudskelov ikke i første omgang har fået myrdet
andre end sig selv:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197:selvmordsbombe-midt-i-stockholm.html

"Årsagen" skulle angiveligt være Lars Vilks' Muhammedtegning...

Anders Peter Johnsen

Fra : /John

Dato : 11-12-10 23:35

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse

> "Årsagen" skulle angiveligt være Lars Vilks' Muhammedtegning...

Uddybende detaljer her:

http://www.aftonbladet.se/

Måske vore søvnige svenske naboer omsider vågner op nu og ser ljuset!

John

Fra : N_B_DK

Dato : 11-12-10 23:43

"/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Måske vore søvnige svenske naboer omsider vågner op nu og ser ljuset!

Næppe, jeg gætter på de underkaster sig yderligere.

--
MVH. N_B_DK

Fra : /John

Dato : 11-12-10 23:51

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe, jeg gætter på de underkaster sig yderligere.

Støn!

Jeg frygter du har ret :(

John

Fra : DADK

Dato : 11-12-10 23:54

N_B_DK wrote:
> "/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Næppe, jeg gætter på de underkaster sig yderligere.

Det hedder vel ikke Stockholm-syndromet for ingenting

Fra : N_B_DK

Dato : 12-12-10 00:21

"DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote in message

> Det hedder vel ikke Stockholm-syndromet for ingenting

Nej det kan du selvfølgelig have ret i.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 11-12-10 23:43

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in
message news:4d03f204$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> [...]
>
> "Årsagen" skulle angiveligt være Lars Vilks' Muhammedtegning...

Der henvises i mailen til, at svenskerne er stille omkring kunstneren Lars
Vilks, som blandt andet har tegnet muslimernes profet Muhammed som en hund,
og desuden er tavse om de svenske soldater i Afghanistan.

- Nu skal jeres børn, jeres døtre og søstre dø, lige såvel som vore brødre
og søstre og børn dør, hedder det i mailen, der fortsætter:

- Vore aktioner vil tale for sig selv, så længe I ikke slutter jeres krig
mod islam og fornedrelse af profeten og jeres dumme støtte til grisen Vilks,
står der.

http://ekstrabladet.dk/112/article1468357.ece

--
MVH. N_B_DK