Typisk dansk schlager :o)
Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-12-10 00:05

Fra : P.Petersen

Dato : 11-12-10 00:11

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.youtube.com/watch?v=D-6mBvEsB5E

Hej Allan.
På samme side som dit link var der lige denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=Y4kKyxntZt0&feature=related

Måske ikke en slager men håber den bliver det i en 3 min. version.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-12-10 00:29

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.youtube.com/watch?v=D-6mBvEsB5E

Selv melodien er fantastisk god. Men teksten er dog ret syg. Vil dog ikke
benægte at afstumpede ynkelige personer vil synes at teksten er sjov.
Jeg synes at teksten er på niveau med de sædvanlige platheder fra de
sædvanlige stupide narhoveder indenfor stand-up.
Man kunne sagtens have lavet en satirisk tekst der var sjov. Men det det
vil kræve at man ikke er syg i hovedet.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 11-12-10 00:44

meddelelsen news:4d02b7d5$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Man kunne sagtens have lavet en satirisk tekst der var sjov. Men det
> det vil kræve at man ikke er syg i hovedet.

Hej Aage.
Nej du har ret. Teksten er ikke sjov.
Og du skal nok (selvom det er svært for dig) prøve, at få den puttet ind i
den humoristiske kontekst, jeg er overbevist om, at den blev sendt i.
Og ja den er plat og under lavmålet.
Så jeg prøver med en anden.
Endda kombineret med en kendt slagermelodi:
http://www.youtube.com/watch?v=lZXHmIrLSfA&feature=related

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-12-10 01:04

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Så jeg prøver med en anden.

Helt i orden. bare det íkke er noget afstumpet noget.

> Endda kombineret med en kendt slagermelodi:
> http://www.youtube.com/watch?v=lZXHmIrLSfA&feature=related

Hehe.

Og er er også en sjov en
http://www.youtube.com/watch?v=NOrjRhQAc-w&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-12-10 01:16

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Og du skal nok (selvom det er svært for dig) prøve, at få den puttet ind i
> den humoristiske kontekst, jeg er overbevist om, at den blev sendt i.

Åge mister altid den sidste rest af humor, når man laver grin med hans
drømmekvinde