Indenrigspolitik I DF Danmark, 8 December ~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 17:18

Nu er kablet til min mobil telefon blevet oedelagt!
Det er baade til opladning og data!

Gad vide hvor de sindsyge har faaet noeglen fra?

Naa, i det mindste er det ikke Klorin i saftevandet
denne gang!

I det mindste har jeg overlevet i 12aar!

Softwaren i mit alarmsystem er stadigvaek lavet om!
I den indbyggede walktest(som man bare slaar til)
Virker det fint, det giver en bip lyd, naar en sensor bliver
aktiveret, den selvsamme lyd bliver brugt til doorchime funktionen!
Den virker ikke (hverken paa hoej eller lav lyd,
Men den virker i off funktionen)

Naa, endnu engang er Bjoernholt Co og DF!
(Landsforraedderne) har vaeret igang!

Det er slaaet fra I software, noget der burde vaere
umuligt! Da det selvfolgelig ligger i rom i et professionelt
alarmsystem(Houseguard)

De allerede blevet religioese og ved jeg er Gud!
De blevet gjort ting ved mig som de ved intet menneske kan
overlevede!!!!

Naa det kan godt se ud tiil at det er et mord denne her gang!

Btw. Alle de mennesker der sidder og vil myrde menneskeheden og det
er en del ud alle milliarderne!

0,000 noget procent! Naar de sidder der med deres PC'ere
Og et mikroskop tilsluttet via en USB port,
og et modificeret akvarie, og allerede der har har
begyndelsen til et mere avanceret biologisk vaaben
laboratorie end Soviet unionens bedste!

Hvad tror I selv det er der stoppeer dem????
Hvad er det for en paavirkning?
Hvordan kan det vaere det altid gaar galt for dem?????

Hvad er det for en???? Svinestregen
"du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendig"
Og
"du skal goere alting paa en maade som er grim for dig selv"

Er det ved at vaere tid til at i skal i?
For altid??

Jeg syntes det virker saadan!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 17:56

On Wed, 08 Dec 2010 17:17:50 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og
> "du skal goere alting paa en maade som er grim for dig selv"

> Er det ved at vaere tid til at i skal i?

Nae, det var falsk alarm denne gang!
stikket var faldet ud af vaeggen, bag ved sofaen,
istedet for oedelagt!

Det er ikke saadan med konstant chikane I 12aar!
Og samtidig vaere programmeret til at forsvare sig selv!
I flere lag endda, nar den ene er vaek saa er der
"du maa foerst forsvare dig selv naar det er for sent"
Og hvis den bliver fjernet saa dukker den foerste op
Igen!!!

Ect ect......

Naa, indtil videre har jeg overllevet ting ingen andre mennesker kan,
der findes simpelt ingen der ikke
Havde slaaet sig selv ihjel for 8aar siden, havde de
vaeret udsat for det samme!(og jeg ved!)

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 18:11

On Wed, 08 Dec 2010 17:56:21 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Havde slaaet sig selv ihjel for 8aar siden, havde de
> vaeret udsat for det samme!(og jeg ved!)

> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Og saa var der

"det skal koste"
Moegkaelling!

I det mindste er det ikke lykkedes at goere mig til
En Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
(heller ikke selv om jeg spiser en masse
C-Vitamin,Kalium,Magnesium,Fiskeolie og en almindelig Vitaminpille
hver dag!