Højforræderi
Fra : Martin Larsen

Dato : 04-12-10 17:15

De europæiske politikere er med andre ord fuldstændig på det rene med,
at Tyrkiets dagsorden er af uhyggeligt undergravende art. De ved godt,
at Tyrkiet har en regering, der ser medlemskab af EU som en gylden
mulighed for at sprede islam med langt større hast i Europa, end det
allerede sker for nærværende.

Og alligevel hører vi kun om dette, fordi en række fortrolige dokumenter
er lækket.

Hvad ved de danske politikere om dette?

Flertallet af danske politikere ved ikke ret meget, hverken om dette
eller andre emner. De er små mennesker, der udmærker sig ved at være i
stand til at trykke på den røde henholdsvis den grønne knap, når det ønskes.

Men det danske udenrigsministerium er bekendt med disse forhold.
Udenrigsministeren er bekendt med disse forhold. Statsministeren ved
det. Og toppolitikerne i VK-regeringen ved det. Alt andet er helt
usandsynligt, omfanget af de groteske forhold taget i betragtning.

Men de fortæller ikke danskerne det. De danske toppolitikere ønsker
ikke, at danskerne skal vide, at Tyrkiet, som der forhandles seriøst med
om medlemskab af EU - og et medlemskab vil give fri ret for tyrkere til
at rejse til alle EU-lande - er et land med en dyster dagsorden om at
islamisere store dele af Europa. Først og fremmest de tabte muslimske
områder; store dele af Spanien og det meste af Balkan.

Den viden ønsker de danske toppolitikere ikke at dele med danskerne.

Normalt ville man kalde et sådant bedrag for højforræderi. Men tiderne
er ikke normale. Hvad der var indlysende for ikke så længe siden, er det
ikke længere.
http://blogs.jp.dk/setfrahoejre/2010/12/03/tyrkiet-%E2%80%93-en-trojansk-hest/

Mvh
Martin

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 04-12-10 21:42

Den 04-12-2010 17:15, Martin Larsen skrev:
> [...]
> der ser medlemskab af EU som en gylden mulighed for at
> sprede islam med langt større hast i Europa, end det

Du fortæller ikke lige hvor du har det fra. Og
jeg ved heller hvorfra du ved, at den "alminde-
lige dansker" er komplet uvidende om tyrkisk
indenrigs og udenrigspolitik.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-12-10 21:52

On 12/04/2010 09:41 PM, Jørgen Farum Jensen wrote:

> Du fortæller ikke lige hvor du har det fra.

Jo

> Og
> jeg ved heller hvorfra du ved, at den "alminde-
> lige dansker"er komplet uvidende om tyrkisk
> indenrigs og udenrigspolitik.

Det du der hævder forekommer ikke i teksten..

Læsebriller?

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 04-12-10 23:45

Martin Larsen skrev:

> Jo

Nej. Du skriver nogle sætninger med nogle
påstande uden fortælle hvofra du har den
viden. Det lyder som det rene digt,

> Det du der hævder forekommer ikke i teksten..

"Den viden ønsker de danske toppolitikere ikke at dele med danskerne"

Jeg hører hver uge mindst 5 forskellige
forklaringer på hvilken rolle Tyrkiet
ønaker at spille. Ikke en af dem drejer
ig om islamisering, men er forsøg at
bringe Natos næststørste militærmagt i
harmoni med vesteuropæiske politiske liv.

Tyrkiet har legitime politiske mål og
den næststørste militær i Nato.

Vi blive næppe venner med dem ved at dæmonisere dem,

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-12-10 00:59

On 12/04/2010 11:44 PM, Jørgen Farum Jensen wrote:

> [...]
>
> Tyrkiet har legitime politiske mål og
> den næststørste militær i Nato.
>
> Vi blive næppe venner med dem ved at dæmonisere dem,

Du læser, jeg havde nær sagt i chokerende grad selv med målestokken i
dette forum, ikke teksten.
Det er muligt at Wikileaks tager fejl - vi får næppe Obamas signatur på
meddelelsernes ægthed, og Obama kunne jo også være marsmand i forklædning...

Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-10 16:03

On Sun, 05 Dec 2010 00:58:48 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Med stadig forværret fundamentalisme dæmoniserer de sig selv - læs
Koranen

> [...]
>meddelelsernes ægthed, og Obama kunne jo også være marsmand i forklædning...

Ved at Obama ønsker Tyrkiet i EU, er han en fjende

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 05-12-10 19:45

Martin Larsen skrev:

> [...]
> Det er muligt at Wikileaks tager fejl - vi får næppe Obamas signatur på
> meddelelsernes ægthed, og Obama kunne jo også være marsmand i

Jeg læser det du skriver. Du fremsætter nogle
udokumenterede påstande om tyrkisk politik.

Jeg fortæller blot at jeg har en anden
opfattelse.

Det kan umuligt komme bag på nogen at
de politiske klasser i Europa gerne
ser Tyrkiet som medlem af EU, ligesom
det heller ikke kan komme bag på
nogen at store dele af europas befolkning
ikke ønsker det. Sandsynligvis fordi
man tror at Tyrkiet /kun/ er islam.

Jeg har en anden mening, og forfalder
ikke til hysteri over nogle lækkede
dokumenter siger det samme som enhver
kan læse mellem linjerne i massevis
af artikler om sagen.

Det er ikke højforræderi, end ikke
forræderi at have en mening om Tyrkiets
medlemsskab af EU.

I Danmark såvel som i Tyrkiet har enhver
borger ret til frit at tænke og tale
som han eller hun vil uden at blive
beskyldt for at forråde nationen.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-12-10 20:54

On 12/05/2010 07:44 PM, Jørgen Farum Jensen wrote:

> Jeg læser det du skriver. Du fremsætter nogle
> udokumenterede påstande om tyrkisk politik.
>
> Jeg fortæller blot at jeg har en anden
> opfattelse.

Du har nu for 3. gang vist at du o9verhovedet IKKE har sat dig ind i
hvad du svarer på.
Det er ikke mig der fremsætter påstande, du skelner ikke mellem påstande
og citater, og alt er dokumenteret.

“Demokrati er som et tog. Vi vil stå af på den station, vi ønsker”
Erdogan

Citat fra regeringspartiet AKP's tænketank vedr Tyrkiets muligheder i EU:
“at generobre Andalusien og hævne nederlaget ved belejringen af Wien i 1683″

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-10 00:04

On Sun, 05 Dec 2010 20:54:15 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>“at generobre Andalusien og hævne nederlaget ved belejringen af Wien i 1683?

Erdogans farlighed er den samme om han indfører lidt demokrati i
nuværende diktatur- Eller forbedrer nuværende parlaments-facade

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-12-10 00:45

On 12/06/2010 12:04 AM, Bo Warming wrote:

> Erdogans farlighed er den samme om han indfører lidt demokrati i
> nuværende diktatur- Eller forbedrer nuværende parlaments-facade

Jeg håber ved Gud ikke at NATO involverer Tyrkiet i beskyttelsesskjold
mod muhammedanske atommissiler - det vil sgu være at lade mummespillet
køre lidt for vidt...

Mvh
Martin

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-12-10 12:20

Den 05-12-2010 20:54, Martin Larsen skrev:

> Du har nu for 3. gang vist at du o9verhovedet IKKE har sat
> dig ind i hvad du svarer på.
> Det er ikke mig der fremsætter påstande, du skelner ikke
> mellem påstande og citater, og alt er dokumenteret.
Ok, men hvad mener du selv med denne indledning:

[...]

"Med andre ord" må jo refererer til et eller andet.
Det var såmænd bare det jeg påtalte. Uden denne
reference må man jo antage at det er /din/ mening.
SÃ¥ jeg siger blot at jeg har en anden opfattelse.

> [...]
> muligheder i EU:
> “at generobre Andalusien og hævne nederlaget ved belejringen

Yes, og Zions Vises protokoller beviser at
verden styres af en jødisk konspiration.

Jørgen Farum Jensen
HÃ¥ndbog i webdesign: http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
..

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-12-10 20:31

On 12/08/2010 12:19 PM, Jørgen Farum Jensen wrote:

> [...]
> reference må man jo antage at det er /din/ mening.
> SÃ¥ jeg siger blot at jeg har en anden opfattelse.

At du har en anden ubegrundet opfattelse, tæller ikke meget som argument

> Yes, og Zions Vises protokoller beviser at
> verden styres af en jødisk konspiration.

Jeg håber ikke du sidestiller et konspiratorisk falsum, som iøvrigt er
umådelig populært i de muhammedanske områder, med autentiske citater?

Mvh
Martin

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-12-10 22:10

Den 05-12-2010 19:44, Jørgen Farum Jensen skrev:

> Jeg læser det du skriver. Du fremsætter nogle
> udokumenterede påstande om tyrkisk politik.

(snip!)

> I Danmark såvel som i Tyrkiet har enhver
> borger ret til frit at tænke og tale
> som han eller hun vil uden at blive
> beskyldt for at forråde nationen.

Nådada, det må du vist hellere forsøge at bilde ham her ind:

http://en.wikipedia.org/wiki/Orhan_Pamuk

I samme Wikipedia-artikel (under afsnittet "Prosecution") fremgår
følgende sentens skam også:

"In June 2005, Turkey introduced a new penal code including Article 301,
which states: >>A person who, being a Turk, explicitly insults the
Republic or Turkish Grand National Assembly, shall be punishable by
imprisonment of between six months to three years.<<"

Endnu mere absurd er det endda, at manden er blevet sagsøgt under denne
groteske lov, som er vedtaget EFTER han har fremsat sine udtalelser!

Så der er desværre en del, der tyder på at du tager grumme fejl i din
godtroenhed angående tyrkisk politik...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 05-12-10 23:08

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> Republic or Turkish Grand National Assembly, shall be punishable by
> imprisonment of between six months to three years.<<"

Også mange stater vi er bonkammerater med har de
samme bestemmelse. I Frankrig er det præsidenten,
i Ttalien premiereministeren.

Og det pågældende paragraf /skal/ skaffe sig af
med inden indlemmelse i EU kan komme på tale.

Tyrkerne arbejder for tyrkiske interesser ganske
på samme måde som danskerne arbejder for danske
interesser og amerikanerne for amerikanske
interesser. Hvad en enestående og nyt ved det?

> [...]
> groteske lov, som er vedtaget EFTER han har fremsat sine udtalelser!
>
> Så der er desværre en del, der tyder på at du tager grumme fejl i din

Orhan Pamuk har overtrådt gældende tyrkisk
lov. Sådan en lov har vi ikke i Damark,
men mon ikke der er mange der gerne ville
have love der straffede for forbrydelser
mod danskheden. For eksempel en straf
for at brænde dannebrogaf?

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-12-10 00:21

On Sun, 05 Dec 2010 23:07:53 +0100, Jørgen Farum Jensen wrote:

> mon ikke der er mange der gerne ville
> have love der straffede for forbrydelser
> mod danskheden. For eksempel en straf
> for at brænde dannebrogaf?

Det "officielle" danmark anbefaler netop at man brænder flaget!

"Så det ikke risikerer at ende som pudseklud".

http://da.wikipedia.org/wiki/Dannebrog

Se under "udtjente flag".

--
MVH
Bruno

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-10 22:23

On Sat, 04 Dec 2010 17:15:24 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Normalt ville man kalde et sådant bedrag for højforræderi. Men tiderne
>er ikke normale. Hvad der var indlysende for ikke så længe siden, er det

Har andre politikere end DFs talt sandt og væsentligt om mega-faren
ved at føje USA og lade Tyrkiet få magt vedr EU ?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-12-10 02:53

"Martin Larsen" skrev i meddelelsen

Normalt ville man kalde et sådant bedrag for højforræderi. Men tiderne
er ikke normale. Hvad der var indlysende for ikke så længe siden, er det
ikke længere.

-Der er intet højforræderi i den forbindelse. Det er rent hysterisk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-12-10 03:45

On 12/05/2010 02:53 AM, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> ikke længere.
>
> -Der er intet højforræderi i den forbindelse. Det er rent hysterisk.

Jeg mindes at stalinister engang brugte dette ord ifbm EF - men
revolutionen har vist taget en anden drejning nu med bl.a Gotfred Appel
(Blekingeg.terroristernes chef) som den store profet...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-12-10 12:20

> [...]

revolutionen har vist taget en anden drejning nu med bl.a Gotfred Appel
(Blekingeg.terroristernes chef) som den store profet...

-Jeg aner ikke hvad du sigter til - jeg har hverken været medlem af eller
støttet stalinismen eller Blekingebanden, så du er - som sædvanlig - på
vildspor.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 05-12-10 12:26

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> revolutionen har vist taget en anden drejning nu med bl.a Gotfred Appel
> (Blekingeg.terroristernes chef) som den store profet...

Gotfred Appel (fred være med ham) døde i 1992 og Gotfred forsøgte sig bla
med pengeapresning imod blekingegadebanden, så der er du helt på vildspor
Martin.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-12-10 17:45

On 12/05/2010 12:26 PM, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> med pengeapresning imod blekingegadebanden, så der er du helt på vildspor

Der findes omfattende materiale på nettet, så jeg vil ikke undervise PN
bortset fra følgende:
Det der sigtes til er Gotfred Appels snylterstatsteori. (Der findes svjv
iøvrigt en del andre marxistiske teoretikere med tilsvarende tankeguld).
Det er en teori om at alverdens fattige proletariat vil vende sig i
vrede mod de kapitalistiske udbytterstater og nulstille civilisationen
for dermed at give plads for den helt store forløsning af menneskeheden
gennem en global revolution.
Da denne teori ikke syntes at kunne opfyldes uden hjælp fra den røde
snylter-overklasse i Vesten, har man så iscenesat en omfattende
migration af muhammedanere, som om alt går efter planen vil udrydde de
degenererede fejlfarvede hvide racist-imperialistsvin.

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-12-10 22:12

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> af muhammedanere, som om alt går efter planen vil udrydde de degenererede
> fejlfarvede hvide racist-imperialistsvin.

Du er syg - søg professionel hjælp - en psykiater, måske?

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-12-10 22:16

On 12/05/2010 10:12 PM, Arne H. Wilstrup wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du er syg - søg professionel hjælp - en psykiater, måske?

Kan du uddybe med nogle vers fra Das Kapital?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-12-10 19:17

> Du er syg - søg professionel hjælp - en psykiater, måske?

Kan du uddybe med nogle vers fra Das Kapital?

-næ, det er ikke min opgave og Das Kapital har intet med din psykiske sygdom
at gøre - det har man psykiatere til.