Gadaffi advarer og truer
Fra : Martin Larsen

Dato : 02-12-10 02:44

Gadaffi:
"det ”kristne, hvide” Europa kan se frem til en masseindvandring fra det
afrikanske kontinent, hvis ikke EU-landene snart begynder at tage
problemet alvorligt.

Vi bør standse denne illegale indvandring. Hvis ikke bliver Europa sort,
og det vil blive overmandet af folk med andre religioner"
http://jp.dk/udland/europa/article2263905.ece

Og Gadaffi vil hjertens gerne hjælpe med at stoppe negrene for kun 35
mia DKK - Han vil nemlig nødig have sin drøm om et muhammedansk EU
ødelagt af sorte horder fra Subsahara...

Kan I fatte det velmenere?

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 01-12-10 18:48

On 2 Dec., 02:43, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Og Gadaffi vil hjertens gerne hj lpe med at stoppe negrene for kun 35
> mia DKK - Han vil nemlig n dig have sin dr m om et muhammedansk EU

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du taler for døve øren Martin. Der er ingen velmenere tilbage, kun
hadske egoister.

Glædelig Jul Martin

Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-12-10 03:33

On 12/02/2010 02:48 AM, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Du taler for døve øren Martin. Der er ingen velmenere tilbage, kun
> hadske egoister.

Nu ødelægger du da vist velmenernes julehumør. Har du svært ved at fokusere?

> Glædelig Jul Martin

Jeg holder ikke Jul Lyrik

Og tror du ikke, du skulle dæmpe din "frelsens hær hornmusik", hvis du
satser på at kulminere om 22 dage...

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 08:15

   On Thu, 02 Dec 2010 03:32:44 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
Som Nietzsche skrev om velmenere - deres dumhed er uudgrundelig

Alle ved at dit retoriske spørgemål har svaret nej

De gode og retfærdige selv kunne ikke forstå ham: deres ånd er
indfanget i deres gode samvittighed. De godes dumhed er uudgrundelig
klog.

   De gode er nødt til at korsfæste den, der opfinder sig sin
egen dyd! Dét er sandheden.
   Pøbel-miskmask: dér er alt rodet sammen, helgen og halunk og
junker og jøde og fæ og får fra Noahs ark.
   Ånd er det liv, der selv skærer i livet.
   Alle skabende er hårde, al stor kærlighed står over sin egen
medlidenhed.
   Med dig søgte jeg mod alt det forbudne, værste, fjerneste: og
hvis noget ved mig er dyd, så er det, at jeg ikke nærede frygt for
noget forbud.
   "Vær ved godt mod," svarede Zarahustra ham, "ligesom jeg er
det. Bliv ved din skik, du fortræffelige kværn dine korn, drik dit
vand, ros dine køer: hvis det kan gøre dig glad!

Fra : N_B_DK

Dato : 02-12-10 08:37

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> wrote in message

> Du taler for døve øren Martin. Der er ingen velmenere tilbage, kun
> hadske egoister.
>
> Glædelig Jul Martin

Hvem har nogensinde nægtet at velmenere er utrolig egoistiske?

--
MVH. N_B_DK