Dansk psykopat.
Fra : N_B_DK

Dato : 01-12-10 22:17

http://www.bt.dk/kendte/nordkorea-truer-go-morgen-danmark-efter-haan

http://go.tv2.dk/video.php/id-35416169.html

Luca Flintrup er rablende psykopat i mine øjne, en blot 19 årig knægt der
nok ville ahve bedst af at blive smidt ud over Nordkorea uden faldskærm.

http://www.bt.dk/kendte/fupbrev-til-go-morgen-danmark

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 01-12-10 22:23

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> http://www.bt.dk/kendte/nordkorea-truer-go-morgen-danmark-efter-haan

Generelt
a.. Politic, Culture, Music, Communism, history, Russia, Lenin, Trotskij,
Marx
b.. Musik
Internationale, Banda Bansotti, Red Army Music, Rammstein,
c.. Film
Das lieben der anderen, Saving Private Ryan, Sanint and Soldiers, Hitlers
Elite, Der Untergang, Hitler, Anne Frank,
d.. Tv
DR1, DR2, DR2 Tema, Discovery, Nat Geo Channel, History Channel,
e.. Bøger
Stalin (Bent Jensen), Adolf Hitler, Det Kommunistiske Manifest, Kapitalen
(Karl Marx).
f.. Idoler
Marx, Karl Engels, Friedrich Lenin, Vladimir Trotskij, Lev Che, Ernesto
Guevara Castro, Fidel Jintao, Ho Mihn, Ho Chi

Ham skal vi komme til at se mere til, gad vide om det er Wilstrups søn, de
virker ihvertfald lige hjernedøde.

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-12-10 22:30

On Wed, 1 Dec 2010 22:17:04 +0100, N_B_DK wrote:

> [...]
> nok ville ahve bedst af at blive smidt ud over Nordkorea uden faldskærm.

Gad vide om der er "vores" P.N. ?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-12-10 23:12

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Gad vide om der er "vores" P.N. ?

Jeg tror nu bare P.N er en opmærksomhedssøgende syg stakkel, Luca F er langt
mere bindegal, rabiat muslim selvmordsbomber måde.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 02-12-10 12:29

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
> Gad vide om der er "vores" P.N. ?

Det her skulle efter sigende være galningen

http://ekstrabladet.dk/112/article1110173.ece

Efter godt 14 dages efterforskning og ved hjælp af henvendelser fra
offentligheden kunne politiet i dag pågribe en 14-årig dreng fra Virum nord
for København.

- Der er tale om en dreng, der er politisk aktiv på den yderste venstrefløj.
Han har erkendt attentaterne og at have skrevet trusselsbrevene og var også
i besiddelse af en molotovcocktail, da vi ransagede på hans bopæl i dag.

Hverken DKP, AFA, SUF eller nogen andre på venstrefløjen vil have noget med
ham at gøre, så ekstrem er ham, jo jo en rigtig god dreng med sunde
kerneværdier og interesserer.....

--
MVH. N_B_DK

Fra : J. Nielsen

Dato : 01-12-10 22:34

On Wed, 1 Dec 2010 22:17:04 +0100, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>http://www.bt.dk/kendte/fupbrev-til-go-morgen-danmark

Nu kan P.N. åbenbart ikke nøjes med at trolle i dk.politik
--

-JN-

Fra : Mogens Larsen

Dato : 02-12-10 13:14

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan P.N. åbenbart ikke nøjes med at trolle i dk.politik
>
> -JN-

Se nu er polemikken om Nordkorea jo noget der tiltrækker ungdommen. Derfor
kan det vel ikke undre nogen, hvis det her tiltrækker "de unge løver". De
her brøl der kommer fra de unge løver skal man ikke lægge noget i. Endelig
har sydkorea deres "Nordkorea anti-venskabsforeninger". Man kan derfor ikke
se bort fra at der bliver kastet grus ned i maskinen fra den yderste
højrefløj.

MVH