Tabt Traad?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 11:53

Det var vist noget med Mongler i en Kamataran faerge

Min newsreader har vist tabt den?

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 12:34

On Wed, 01 Dec 2010 11:53:03 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> Det var vist noget med Mongler i en Kamataran faerge

> [...]

Det kan ogsaa godt vaere det var noget med
at alle kvinder skal goeres til mongoler i hjernen!
For at forbedre menneskeheden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 13:10

On Wed, 01 Dec 2010 12:33:39 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]
<pnic@email.dk>

> Det kan ogsaa godt vaere det var noget med
> at alle kvinder skal goeres til mongoler i hjernen!

Jo egentlig, nu jeg taenker over det!
Min underbevidsthed leverede mindet om
En sci-fi tv serie der hed Quantum Leap hvor der
Var en mongol med i et afsnit
(det var godt nok en Mongol af hankoen)

Er de som regel ikke soede og rare mennesker?

Jeg tror den forklare at det er et Giant Leap forward
For menneskeheden, jeg har ikke nogen problemer
Med det saa laenge de bevare deres udseende!

Jeg har selv opgkivet tanken om sex pga.
programmering, saa sidste gang jeg havde sex var som
19 aarig og det var muligvis det vaerste et menneske
nogensinde har proevet!

Jeg blev godt nok voldtaget af to maend og tre kvinder!
Under tortur programmeringen
(men for en mand er det jo oedelaeggende)
Det kraever dyb programmering og tortur at faa nogen til
At kunne give kommandoen Pik op, Pik ned saa det virker

Kvinder er jo beregnet til det fra naturens side,
Og bliver beloennet af deres krop!

Jeg kan ikke se foremaalet med kvinders intelligens
laengere, har deres hjerner nogensinde gjort noget
Positivt? Andet end at goere maend rasende og
Oege deres Testosteron niveau?

Mand bliver selvfolgelig slaaet ihjel i hjernen, hvis deres
Dominans bliver oedelagt paa den maade!!!

Jeg var 25 da jeg blev tortur myrdet af landasforaeddere
Og svinet til i hele verden i sjove hjemmevideoer

Hvor jeg sidder og siger jeg vil "kneppe kvinder med en hund"
fordi hvis jeg ikke kan lide DF saa vil jeg vel have kvinder
kneppet af "Muslimske Hunde"

Udover at bygge det "kvante mekaniske mareridt"
Og soerge for at alle der har haft navnet Bjoernholt
Faar alle deres negle flaaet af ligesom naar boern
tager vingerne af fluer!
(jeg har en historie, i tror er loegn om det emmne)

Saa har jeg ikke gjort noget specielt ud af det!

(indtil videre staar jeg til den stoerste erstatning et individ,
nogensinde faar udbetalt af den Danske stat)

Men medmindre den bliver udbetalt uden at jeg skal
Goere det mindste, saa faar jeg det aldrig!!

I har selv set tv Journalister paa tv2news(kanalen),
En retssal kommer til at ligne et cgi blodbad fra
Indiana Joens eller noget i den retning!

Desuden skylder min gamle udbyder mig en erstatning
For chikane og injuirier(yousee)

De Beskyldte mig for misbrug af nyhedsgrupperne,
Jeg postede korrekt og fulgte fundsatsen i de forskellige
grupper, aktionaer pres fra DF der fik dem til at komme
med beskyldningerne, bagefter begyndte jeg at goere
det de beskyldte mig foer!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 13:26

On Wed, 01 Dec 2010 13:10:18 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> grupper, aktionaer pres fra DF der fik dem til at komme
> med beskyldningerne, bagefter begyndte jeg at goere

Og, ja negle flaaet af i Helvede!
Og, ja tortur myrdet og genoplivet!
Se ni liv som en kat er otte for mange!

Og uanset hvad Bjornholt og Egebergs programmering
Paastaar saa er det foraedderi i et Demokrati at
Programmere vaelgerne til at stemme pa et
bestemt politisk part!(emdr og hypnose)

Hvis jeg goer det!
Saa er det lovligt, det er religioese mirakler
Det er Quantum Entangelment!!

Se en farvet Praesident med Arabisk navn, og
Helvede er ikke frosset til, tvaertimod!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 13:39

wrote:
> [...]

> grupper, aktionaer pres fra DF der fik dem til at komme
> med beskyldningerne, bagefter begyndte jeg at goere

Det var saa i Humlehaven 27, det foregik!
Sjovt nok omkring da jeg var 27!
Men paa den anden side, sa hende jeg havde
Sex med som 19aarig boede i Horslunde!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 14:08

On Wed, 01 Dec 2010 13:38:51 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Det var saa i Humlehaven 27, det foregik!
> Sjovt nok omkring da jeg var 27!
> Men paa den anden side, sa hende jeg havde

Hvornaar syntes i selv er det bedste tidspunkt?
I menneskehedens historie?
Omkring 1600 tallet?
Altsaa at goere dem til Mongoler i Hjernen?

Kan i huske, "Hvis et Muslimsk land faar avaaben
er det saa ikke bedst hvis at det er Pakistan?"

Det utroligt saa vigtig ens hjerne kan virke, hvis der
er nogen der er ved at oedelaegge den,
og man ikke kan goere en skid ved det!

Heldigvis er der en "GOD" grund til det!

Naar og hvis det er!

Og nej, det virker ikke som om at jeg er blevet en Sadist!
Jeg kunne ellers godt bruge Testosteronen!