Kommentar til "nekrodoger" - vis lidt resp~
Fra : Michel Husted

Dato : 27-11-10 15:40

Der dukker af og til triste indlæg op om en kunstner, der er død eller
på intensiv svævende mellem liv og død.

Og hvis man ikke kan lide musikstilen og kender kunsttneren, så er
svaret "Nå!" eller "Hvem er det?"

Tydeligvis er den, der skriver som oftest berørt (måske en stor fan),
og jeg betragter disse bemærkninger som lidt en hån. Jeg kan ikke
bestemme, hvad I vil skrive, men hvis I ikke kender kunsteren, kan vi
så ikke aftale her i gruppen, at så holder vi bare vores mund - eller
vel nærmere tastaturet aom hovedlinien. Man behøver jo ikke kommentere
alt. Der er mange hedengagne, jeg ikke kender, men jeg ville altså
aldrig skrive en mail om de ovennævntnte, hvis jeg ser en mail om én
jeg ikke kender. Uden at jeg pudser glorie, Be warned!

Om vi taler om heavy metal, disco, hollandsk schlager, klassisk, jazz,
whatever...Det er underordnet! Disse kommentarer er helt overflødige
og jeg synes, de er uanstændige, da de kan virke sårende.

Skal vi ikke afskaffe dem? Vi kan da bruge tiden bedre med at udveksle
lidt musiksjov fx k staftenen.

Mange indesneede hilsner
Michel

Fra : Michel Husted

Dato : 27-11-10 15:51

Argh! Her sidder man og korrekturlæser sin mail, før man sender den -
kun for at overskriften, der blev overset skulle have været
"nekrologer"!

Fra : Freddy

Dato : 28-11-10 00:53

> Argh! Her sidder man og korrekturlæser sin mail, før man sender den -
> kun for at overskriften, der blev overset skulle have været
> "nekrologer"!

Enig!
Freddy

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-10 11:43

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Argh! Her sidder man og korrekturlæser sin mail, før man sender den -
>kun for at overskriften, der blev overset skulle have været
>"nekrologer"!

"Nekrodoger" lyder ellers som en fint navn, til et death metal-band :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-11-10 12:00

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen
Argh! Her sidder man og korrekturlæser sin mail, før man sender den -
kun for at overskriften, der blev overset skulle have været
"nekrologer"!'

"Nekrodoger" Hmmm..... Mon ikke der er tale om "Nekropol"
http://www.youtube.com/watch?v=7zvWNZfW2qY

hehe

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 28-11-10 00:22

Hej Michel

> Skal vi ikke afskaffe dem? Vi kan da bruge tiden bedre med at udveksle
> lidt musiksjov fx k staftenen.

Glem det, der er ingen grænser for hvad nogle gør for at
få lidt opmærksomhed.

Max

Fra : Hauge

Dato : 28-11-10 09:14

Hej Max
Den 28-11-2010 00:21, Max skrev:
> Glem det, der er ingen grænser for hvad nogle gør for at
> få lidt opmærksomhed.

Nu skal man jo passe på, at der ikke går ild i de overpudsede glorier.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 28-11-10 11:01

Hej Hauge

> Nu skal man jo passe på, at der ikke går ild i de overpudsede glorier.

Bare sørg for at du har vand klar, så risikere du ikke de helt store skader.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-11-10 11:03

> Bare sørg for at du har vand klar, så risikere du ikke de helt store
> skader.
>
> --
> Mvh
> Max

Har du gode erfaringer med det?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-11-10 09:20

Michel Husted skrev:

> Jeg kan ikke
> bestemme, hvad I vil skrive,

så lad være med at forsøge på det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-11-10 10:10

[...]

Jeg er bange for, du der lufter ønsketænkning....
Men jeg tror ikke du får den opfyldt.
Som du ser, dem der tidligere beskyldte Åge for den slags,
bestemt ikke selv, føler sig for fine til selv at gentage success'en.

M.V.H....Benny..

Fra : Carl Drud

Dato : 28-11-10 10:25

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Jeg er bange for, du der lufter ønsketænkning....
> Men jeg tror ikke du får den opfyldt.

Kan du ikke indsætte nogle ">" på den tekst du citerer?

> Som du ser, dem der tidligere beskyldte Åge for den slags,
> bestemt ikke selv, føler sig for fine til selv at gentage success'en.

Aage ligger som han selv har redt.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 29-11-10 18:49

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Jamen uha da da, det var skam ikke for at forsvare Åge... Snarere bare for
> at du så selv kunne se.... At resten herinde, på ingen måder har noget at
> lade Åge... høre af.

Så vidt jeg har set er det kun Ivan der direkte kommenterede med et
glimt i øjet så at sige.

> Så at Åge ligger som han selv har redt, kommer nok ikke bag på ham,
> for det gør vi vel allesammen.... Åge lyder så bare til at være en af
> dem, der ligger bedst, da han jo for det meste, altid skriver
> begejstret om det musik han kan lide, hvilket jo trods alt ikke
> ligefrem er et kendetegn for gruppen.

Årh der er nu noget meget omkring en eller anden grillmutter som intet
har med musik at gøre.

> Hvorfor der ikke er > på, bliver jeg nok svar skyldig på. Da det normalt er
> noget programmet tager sig af. Så at det af og til undlader at gøre dette,
> antager jeg, er fordi der er en eller anden form for fejl i afsenderens
> koder....

Det er Outhouse Express der er defekt. Der ingen fejl i det bemeldte
indlæg.

> Som du kan se, fungerer det for det meste fint.

Skift til en bedre newsreader.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 01-12-10 19:27

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Jamen hvad pokker, når nu folk så gerne vil snakke om Grill-Mutter på
> fur.... Hvad så ???... Det bliver spændende at se hvem der løber af med
> hende, Åge eller Allan.... Hvem ved, måske løber hun med Ivan... Han ser
> kedelig ud, men er langt yngre end de andre... Så er spørgsmålet... Om hun
> er en godhjertet kvinde, der kan lide en munter mand... Så fik det da også
> lidt med musik at gøre

Årh jeg kan nu sagtens finde noget mere spændende. Men opret dog en
Facebook gruppe. Det er noget der er oppe i tiden. Så kan du og gruppens
medlemmer rigtig udveksle historier og måske endda billeder. Det lader
til at være noget der optager dig meget

> Hvorfor dog det, Outlook express fungerer ganske udmærket...

Den kan ikke engang klare at sætte korrekt citattegn.

> Det er da ikke værre, end vi allerede har fået Henning & Eva halvgift med
> hinanden....

Der har du endnu en ide til en Facebook gruppe.

--
Carl