Anna Maria Zimmermann overlever helikopter~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-11-10 21:23

Slagersangerinden Anna Maria Zimmermann var på vej til at skulle synge poå
et diskotek, da hun, styrtede ned med en helikopter, men hun overlever.

Hun fik jo stærke indre kvæstelser og blev lagt i koma i nogle dage. Lægerne
gav ikke meget håb. Det var et mikakel at hun overhovedet var i live.

Hun kom gennem en større opearation, som hun klarede. Men bagefter fik hun
lungebetændelse. Og lægerne gav ikke meget håb for overlevelse.

Nu viser det sig at hun har klaret både operation og lungebetændelse.

Her kan man læse mere om den mirakuløse overlevelse:
http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/leute/2010/11/21/anna-maria-zimmermann/mutter-anne-spricht-ueber-den-schlimmen-unfall.html

Hun startede som deltager i et tysk "Se mig-show", hvorefter hun slog ind på
en karriere som slager-sangerinde.

Skal vi lige nupse et musik-link med hende.
Hvorfor ikke høre LUST AM LEBEN:
http://www.youtube.com/watch?v=Qm4LN87j_Do&feature=related

Hun er kendt både indenfor slager og after-ski-musik. Her er et ski-nummer
med hende: http://www.youtube.com/watch?v=GH5wuOuM2xQ&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-11-10 21:46

meddelelse news:4cf168a5$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Slagersangerinden Anna Maria Zimmermann var på vej til at skulle synge poå
> et diskotek, da hun, styrtede ned med en helikopter, men hun overlever.

Det glæder sikkert hendes familie

Fra : Michel Husted

Dato : 27-11-10 13:58

> Det gl der sikkert hendes familie

Det gør de naturligvis. Godt at hun overlevede. Ikke kun fordi hendes
musik lyder super, men hun må ikke dø i den alder. Det må ikke ske!

Mvh
Michel