Brasilien - Salvador - hus til leje 1500/u
Fra : Gert Nielsen

Dato : 08-08-01 14:25

Til jer der er interesseret i et super tilbud fra den nordøstlige del af
Brasilien. Personligt synes jeg det er noget af det smukkeste jeg har set.
Men jeg har heller ikke været i Amazonas..endnu!

Bo i et privat hus kun 5 min. gang til havet og 15 min. til byen. Er du/I
til strand, bølger, samba-reggae, kunst, traditionel brasiliansk kultur, en
meget smuk natur og har du lyst til at opleve den gamle hovedstad i
Brasilien, Salvador, så har du/i mulighed for at leje et hus hvor i kan høre
bølgerne fra baghaven. Salvador ligger i Bahia, ca. 2000 km nord for Rio og
der er en gennemsnitstemperatur på 25 grader. Byen er berømt for dets
enestående kultur-, natur- og et behageligt strandliv.

Prisen er kun: 1500 dk.kr /uge - meget billigt til max. 6 personer
I Februar prisen stige til 3000 dk. kr. når der er karneval.

Du/I kan kontakte mig på 0045 - 38871067 eller skrive til min mail:
nielsengry@hotmail.com

Venlig hilsen Gry