Huset på chr havn og Vivaldi
Fra : Per H

Dato : 22-11-10 22:35

Hej

I et afsnit af huset på christians havn spiller Bo på kvisten noget
Vivaldi, da han finder en vidunderlig ny kæreste, og jeg har fanget
coveret så i kan se hvilken en der er tale om.

Jeg har ledt flere steder, men jeg kan ikke finde pladen/ omslaget
nogen steder på nettet. En der kan hjælpe?

http://www.gratisimage.dk/image-8E54_4CEAE0A0.jpg

per

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-11-10 23:08

Den 22-11-2010 22:35, Per H skrev:

> Jeg har ledt flere steder, men jeg kan ikke finde pladen/ omslaget
> nogen steder på nettet. En der kan hjælpe?
> http://www.gratisimage.dk/image-8E54_4CEAE0A0.jpg

Jeg er ikke sikker på, at netop denne LP kan købes mere.
Pladeselskabet "Turnabout" var i 70'erne og 80'erne kendt for at
indspille en del mindre kendte værker.
Du må selv søge om den findes genindspillet på CD.
Umiddelbart kan jeg ikke finde noget brudstykke på YouTube.

Vivaldi/IV Concerti: Piccolo in C Major and A Minor, Viola d'Amore in D
minor, Viola d'Amore and Lute in D Minor
Günter Lemmen, Viola d'Amore;
Anton Stingl, Lute,
Hans Martin Linde, Piccolo,
Württemberg Chamber Orchestra, Heilbronn,
Jörg Faerber, Conductor.

Turnabout TV 34009S

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-11-10 23:14

Den 22-11-2010 23:07, Henning Jensen skrev:
> [...]

Jeg glemte at tilføje, at jeg husker ikke hvilket musikstykke der blev
spillet i "Huset på Christianshavn".
Hvis du har et musikbrudstykke, kunne det måske være muligt, at
indkredse hvilken af koncerterne det drejer sig om.

Henning.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 23-11-10 11:09

Henning Jensen skrev:

> Hvis du har et musikbrudstykke, kunne det måske være
> muligt, at indkredse hvilken af koncerterne det drejer
> sig om.

Brudstykket er i dette klip. Kun nogle få sekunder til
allersidst:

http://www.youtube.com/watch?v=dJuXUxYoRKs

--
Herluf :·)

Fra : Per H

Dato : 23-11-10 18:18

On Tue, 23 Nov 2010 11:09:10 +0100, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

>Brudstykket er i dette klip. Kun nogle få sekunder til
>allersidst:
>
>http://www.youtube.com/watch?v=dJuXUxYoRKs

lige præsis.
og her er foto af pladeomslaget fra filmen
http://www.gratisimage.dk/image-3BCB_4CEBF6E6.jpg

per

Fra : Per H

Dato : 27-11-10 16:55

On Tue, 23 Nov 2010 18:18:00 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>lige præsis.
>og her er foto af pladeomslaget fra filmen
>http://www.gratisimage.dk/image-3BCB_4CEBF6E6.jpg

Og så mangler vi bare at vide hvor det kan købes idag. Hvis det ikke
er forældet.

per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-10 10:49

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har ledt flere steder, men jeg kan ikke finde pladen/ omslaget
> nogen steder på nettet. En der kan hjælpe?

Husker jeg ikke helt galt, var det forår, fra de fire årstider...
Der blev spillet i afsnittet...

M.V.H....Benny..

Fra : Lars Graversen

Dato : 23-11-10 13:44