Vidal tror Martin flytter mer end mig
Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-10 04:52

   Vidal tror Martin flytter mer end mig
Måske har Vidal ret i at vulgærracismen hos Martin Larsen får
VK-forsigtige til at blive VKO-modige og mine rablerier er
underholdning.
Men der er logik hos mig hvor der er snobbepjat hos social-darwinisme
-overfladiskheden hos Martin. Så på sigt, er der måske mere stemmeflyt
i DF-retning i min sandshedssøgning

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-11-10 15:49

On 11/22/2010 04:52 AM, Bo Warming wrote:
> [...]
> Men der er logik hos mig hvor der er snobbepjat hos social-darwinisme
> -overfladiskheden hos Martin. Så på sigt, er der måske mere stemmeflyt

Bold ej mand!
Overlad homoerotisk Tesfaye-fascination til de Radigale og viceværten!

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-10 22:55

On Mon, 22 Nov 2010 15:48:36 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Bold ej mand!
>Overlad homoerotisk Tesfaye-fascination til de Radigale og viceværten!

Når du i politisk tråd indfører postulat om at Tourette-stammen er
hård biologi om ganglier og DNA, og du bringer et angiveligt
dokumenterende væddemåls-link uden relation til emnet, så nævner jeg -
helt uden at gå efter manden - at vor fælles DF-sag skades af sådan
brug af et fuplink, helt som SF-sag gavnes af Tesfayess ny bogs Martin
Andersen Nexø-agtige professionalisme og stringente ordholdende
kildemateriale (der dog for mig er ligegyldigheder, men at
fagbevægelsen er glad for en ny intelektuel stjerne med Sohns charme
og uden Sohns fortid, er forståeligt - og ærgerligt).

Dine sidste 8 ord er totalt uforståelige for mig, fordi homoerotik er
onani og Det radikale Folkeparti er et nyt emne og hvem er vicevært?

Mulat-hudfarve finder jeg er en ligegyldighed.