eyeTV Hybrid
Fra : BM

Dato : 18-11-10 17:50

Hej
Med subj. kan jeg med en stofanet forbindelse se alle kanaler i pakken
på min iMac. Og selvfølgelig også de digitale som jeg ikke kan se på
analog tv. Så det virker. Jeg har undret mig lidt over hvor varm sådan
en iMac(min første)kan blive. Mest foroven. Nærmest som en lille
radiator. Men sådan skal det vel være?
MVH
Ole

Fra : Robert Piil

Dato : 18-11-10 19:40

Den 18-11-2010 17:50, BM skrev:

> [...]
> analog tv. Så det virker. Jeg har undret mig lidt over hvor varm sådan
> en iMac(min første)kan blive. Mest foroven. Nærmest som en lille

Sådan er det i hvert fald. Det er ikke noget særligt for din, så vidt
jeg har kunnet google mig til.

....men det kan nu også bekymre mig lidt.

--
Robert Piil

Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-11-10 19:48

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

> Sådan er det i hvert fald. Det er ikke noget særligt for din, så vidt
> jeg har kunnet google mig til.

I skal være bekymret så, for min erfaring er at enten laver man sig et
spejlæg, eller også tror man så meget på sine fornemmelser at man
handler på det. Mit forslag er at bruge smcfancontrol-lignende
programmer til iMac nu nu nu.

<http://www.macupdate.com/info.php/id/23049/smcfancontrol>

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-11-10 20:08

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> [...]
> spejlæg, eller også tror man så meget på sine fornemmelser at man
> handler på det. Mit forslag er at bruge smcfancontrol-lignende

Jeg bemærker at jeg ikke kan styre min pt. efter seneste OS opdatering

Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 20-11-10 12:58

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Jeg bemærker at jeg ikke kan styre min pt. efter seneste OS opdatering

Ved geninstallering og genstart virker det igen på min MBP. Så mon ikke
det virker på en iMac også.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-11-10 20:58

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

> Sådan er det i hvert fald. Det er ikke noget særligt for din, så vidt
> jeg har kunnet google mig til.
>
> ...men det kan nu også bekymre mig lidt.

Jeg har haft en stående i et lukket tv møbel i 2 år nu uden problemer

/thomas