OT. MesNews klappe alle meddelelser sammen
Fra : Kent

Dato : 17-11-10 23:34

Så vidt jeg har forstået er der nogle stykker i dk.edb.mac, som bruger
MesNews (eller har gjort det). Og dk.edb.mac er der eneste gruppe, som
jeg stadigvæk følger, så jeg vil lige stille et OT spørgsmål her.

Hvordan får jeg alle meddelelser til at klappe sammen? Fra start er
alle foldet ud.

--

Kent

Fra : Kent

Dato : 17-11-10 23:45

Kent forklarede:
> [...]
> stadigvæk følger, så jeg vil lige stille et OT spørgsmål her.
>
> Hvordan får jeg alle meddelelser til at klappe sammen? Fra start er alle

Og så fik jeg besvaret det selv. (Ved at markere alt som læst)

--

Kent