iPod Touch vil ikke starte
Fra : Steen

Dato : 17-11-10 22:11

Jeg har en Touch som ville opdatere Facebook app, så det fik det lov til.
Midt i opdateringen gik det hele dog i stå, så efter et stykke tid,
slukkede jeg iPod'en. Derefter kunne jeg overhovedet ikke starte den op.

Den starter med det hvide æble på den sorte baggrund, og efter et minuts
tid slukker den af sig selv.

Gode råd modtages

--
En gammel dam
En frø springer

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-11-10 22:20

Steen <isteen@gmail.com> writes:

> [...]
> slukkede jeg iPod'en. Derefter kunne jeg overhovedet ikke starte den op.
>
> Den starter med det hvide æble på den sorte baggrund, og efter et minuts

Lyder som om det er tiden at gendanne den fra iTunes.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-11-10 22:31

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> slukkede jeg iPod'en. Derefter kunne jeg overhovedet ikke starte den op.
>
> Den starter med det hvide æble på den sorte baggrund, og efter et minuts

sæt den til iTunes og lad iTunes køre en restore ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 18-11-10 16:03

In article <1js4h7j.qnfx891arybzuN%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> sæt den til iTunes og lad iTunes køre en restore ...
>
> /thomas

Jamen jamen - skidtet optræder slet ikke i iTunes.
Det gør den vel ikke, fordi den aldrig starter helt op, men kun kommer
igang med opstartsbilledet

--
En gammel dam
En frø springer

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-11-10 18:55

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jamen jamen - skidtet optræder slet ikke i iTunes.
> Det gør den vel ikke, fordi den aldrig starter helt op, men kun kommer
> igang med opstartsbilledet

så skal du tvinge den til restore mode ... noget med en dans med at
holde hhv. home og lock nede i en bestemt rækkefølge ..

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-11-10 18:29

Steen <isteen@gmail.com> writes:

> Jamen jamen - skidtet optræder slet ikke i iTunes.
> Det gør den vel ikke, fordi den aldrig starter helt op, men kun kommer
> igang med opstartsbilledet

Der er et ninjagreb du kan bruge til at få den til at gå i "GIV MIG
ITUNES"-tilstand. Læs din vejledning.

Fra : Morten Lind

Dato : 20-11-10 05:54

> [...]

> slukkede jeg iPod'en. Derefter kunne jeg overhovedet ikke starte den op.
>
> Den starter med det hvide æble på den sorte baggrund, og efter et minuts

Prøv at tvangsstarte: hold tænd/sluk-knappen og hjem-knappen nede på
samme tid i 5-10 sekunder,

M.

Fra : Steen

Dato : 20-11-10 16:43

In article <1js8qzc.1vszr23ij2y52N%mortenlind@gmail.com>,
mortenlind@gmail.com (Morten Lind) wrote:

> Prøv at tvangsstarte: hold tænd/sluk-knappen og hjem-knappen nede på
> samme tid i 5-10 sekunder,
>
> M.

Fandt denne måde på nettet - og det virkede upåklageligt:

1.Make sure iPod is completely powered off.
2.Hold the home button while its off.
3.While holding the Home button, connect the cable. The iPod should
power on.
4.Keep holding the Home button.
5.The Connect to iTunes image should come up.
6. Congrats, you in recovery mode.

--
En gammel dam
En frø springer