Uheldige tting og sager
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-10 06:35

Det er begyndt at ligne en umulighed at menneskeheden
Ikke afliver sig selv, sandsynlighederne for om ting sker elle
ej skal manipuleres saa meget nu at det er latterligt!!!

Og det eneste der sker er bare at nemmeste maade at overleve paa
bliver valgt!! Saaledes at en teenager istedet
for at koebe en pc og et microscope tilsluttet via en usb port
skyder en masse boern i en skolegaard!!

Hele konceptet med at teenagere der vil myrde menneskehedden eller
racister fordi den foerste farvede
Praesident ikke faldt paa roeven i Usa, bare behoever at bruge
en paa at koebe noget udstyr, og saa allerede har. Begyndelsen til et
biologisk vaaben laboratorie der
Er bedre en Soviet Unionena bedste, og fifle lidt med et akvarie,
Og derefter bruge en maaneds tid paa at udanne dem selv paa
internettet!!! Og saa er de klar til at begynde deres mordforsoeg
paaa menneskeheden!!!

Dett er ikke ligefrem at rende rundt med et skilt og raabe
"Dommedag nu" i ved selv hvor mange milliarder mennesker der bor i
Vesten, i ved ogsaa hvor mange der er villige til at goere noget der
koster dem selv livet, men hvor mange er det
Der er villige til at goere det samtidig med at de udrydder hele
menneskeheden!!! Hvor maange tennage knaegte og maend er der i hele
Vesten der er villige? Flere end man skulle tro!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-10 08:47

On Wed, 17 Nov 2010 06:35:29 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> menneskeheden!!! Hvor maange tennage knaegte og maend er der i hele
> Vesten der er villige? Flere end man skulle tro!

Og saa de ikke uheldige, konsekvenser!
Set med menneskehedens oejne, saa er jeres
Boerns overlevelse ikke noedvendig!

Mens mine boerns overlevelse er!

Sagt med andre ord: naar jeg engang laver biologisk
afkom saa er de selvfoelgelig af langt stoerre betydning
end jeres uanset hvem i end er!

Det er bevist med logik og fakta! Ikke emotionel
,u-rationel tankegang!

Jeg syntes det foeles dejligt at vide, egentlig goer det mig lidt
glad! At sammenlignet med mine boern er jeres egentlig ikke
af betydning!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-10 09:40

On Wed, 17 Nov 2010 08:46:50 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Jeg syntes det foeles dejligt at vide, egentlig goer det mig lidt
> glad! At sammenlignet med mine boern er jeres egentlig ikke

Paavirkning af individueller attomer i folks Neurons
Saa feks. deres venstre oje ser til venstre og det hoejre
lige ud, er allerede bevist!(i fjensynet, og paavirkning
paa andre maader her i KJellerup ogsaa!

Jordskaelv paa Haiti det samme!

Det er ret simpelt!

Jeg behoever bare at aflive mig selv, og i doer, det samme goer alle
andre!!!

"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

"Du skal paavirke mindst muligt"

"Du skal goere alting paa en maade som er grim for dig selv"

I ved det selv der fyldt med dem overalt i Vesten!
Hvis jeg ikke goer det, hvem skal saa????? Ingen kan!

Hvem skal holde jer i live?

Hvem skal paavirke individuelle atomer i folks Neurons og Glia
Celler??? Saaledes at de istedet for koebe en pc og et mikroskop
tilslutter det via en usb port og allerde der har begyndelsen
til et vaabenlaboratorie der er bedre end warzawa pagtens bedste
nogensinde var efter 6 maaneder gaar ud og myrder
Nogle boern og bliver spaerret inde for livstid??? Eller aflivet!

Hvem skal myrder jeres boern hvis jeg doer?

Hvem skal straffe jer for jeres ondskab???

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-10 15:50

On Wed, 17 Nov 2010 09:40:11 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Hvem skal myrder jeres boern hvis jeg doer?

> Hvem skal straffe jer for jeres ondskab???

Det er sjovt med den linje ombrydning, naesten
Som om nogen gerne vil have at jeg fremstaar som
bindegal!