Søvnproblemer efter 10.6.5
Fra : Esben

Dato : 16-11-10 12:07

Ser ud til at begge mine maskiner er blevet ramt af bug i 10.6.5, hvor
de ikke automatisk vil falde i søvn i overensstemmelse med indstillinger
i Energibesparelse - de bliver oppe.

Teori ud fra et kort surf er at det er så længe eksterne enheder er
koblet på. Skal også lige prøve og resette PMU'en på begge maskiner.

Hvor er det ellers man rapporterer den slagt til Apple?

Andre der oplever problemet?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 16-11-10 13:55

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]
> koblet på. Skal også lige prøve og resette PMU'en på begge maskiner.
>
> Hvor er det ellers man rapporterer den slagt til Apple?

Jeg ser det også og det er uden eksterne enheder.