Nøjlebund går bananas
Fra : Per

Dato : 15-11-10 21:18

Det begyndte med at jeg pludselig ikke kunne komme på nettet genem
Airport. Da jeg så efter i nøjlebundet måtte jeg konstatere at jeg ikke
kan se de gemte passwords. Efter at have indtastet adgangskoden kom
føgende fejlmelding: nøjlen er underlagt serlige restriktioner.
Det viste sig at jeg ikke kan få tilgang til nogle af mine nøjler,
hvilket er en mellem stor katastrofe!!
Hjælp!
På forhånd TAK!
Per

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-11-10 21:25

Per <nussetroll@yahoo.de> wrote:

> [...]
> føgende fejlmelding: nøjlen er underlagt serlige restriktioner.
> Det viste sig at jeg ikke kan få tilgang til nogle af mine nøjler,

Prøv at køre Keychain førstehjælp ...

<http://dl.dropbox.com/u/693028/keychain.png>

/thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-11-10 21:35

On 2010-11-15 21:24:37 +0100, Thomas von Hassel said:

> Prøv at køre Keychain førstehjælp ...
>
> <http://dl.dropbox.com/u/693028/keychain.png>
>

> /thomas

Det kan også være fordi du synkroniserer nøgleringene med en anden computer.
- David
--
Læs min blog
http://blangstrup.info

Fra : Per

Dato : 16-11-10 11:37

> Det kan også være fordi du synkroniserer nøgleringene med en anden computer.
> - David
Tak for jeres svar!
Førstehjælpen prøvede jeg uden held. Og jeg sync´er ikke med andre
comp´er. Men efter at have rodet rundt en tid og genstartet nogle gange
fungerede det pludselig igen. Så nu ved jeg faktisk hverken hvad der var
galt eller hvordan jeg fik ordnet det!
Men der er nu første gang jeg har faft problemer med nøglebundtet, så
jeg håber ikke det kommer igen!
Tak og hilsen Per