Konvertere RGE til PST
Fra : RenŽé Nielsen

Dato : 15-11-10 00:00

Hej NG

Er der nogle der kan forsyne mig med et link til et program der kan
konvertere fra Entourage (2008) Outlook (2007), altså fra .RGE til .PST.
Det er meget vigtigt, da jeg skal have overført mails til PC. Eftersom
jeg kun har 10 kontaktpersoner, er dette ikke vigtigt. Det er alle mails
i sendt og modtaget, og undermapper.

På forhånd tak.
--

René Nielsen

(A+, CCNT, MCP, MCDST, ACHDS, ACTC)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-11-10 00:04

Ren?é Nielsen <ingen@spam.dk> wrote:

> [...]
> Det er meget vigtigt, da jeg skal have overført mails til PC. Eftersom
> jeg kun har 10 kontaktpersoner, er dette ikke vigtigt. Det er alle mails

hvilken server ? .. pop3 ? imap ? Exchange ?

/thomas

Fra : RenŽé Nielsen

Dato : 15-11-10 08:48

Thomas von Hassel skrev:

> hvilken server ? .. pop3 ? imap ? Exchange ?
>
> /thomas

Ã…h ja, glemte Det er en POP3 server gennem min ISP'er (privat).

På forhånd tak.

--

René Nielsen

(A+, CCNT, MCP, MCDST, ACHDS, ACTC)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-11-10 09:58

Ren?é Nielsen <ingen@spam.dk> wrote:

> Åh ja, glemte Det er en POP3 server gennem min ISP'er (privat).

Der er ingen nem måde at få data ud af Entourage.

Hvis du kan, så sæt en konto op som IMAP, kopier alt mail ud på den, sæt
den samme mail op i Outlook og sync den anden vej ...

/thomas

Fra : RenŽé Nielsen

Dato : 15-11-10 22:44

Thomas von Hassel skrev:

> Der er ingen nem måde at få data ud af Entourage.
>
> Hvis du kan, så sæt en konto op som IMAP, kopier alt mail ud på den, sæt
> den samme mail op i Outlook og sync den anden vej ...
>
> /thomas

Tak for svaret. Jeg prøver den med IMAP.

--

René Nielsen

(A+, CCNT, MCP, MCDST, ACHDS, ACTC)