Alternativ til DVD2onex2?
Fra : Esben

Dato : 14-11-10 21:00

DVD2onex2 kører desværre mindre optimalt på den maskine den helst skal
bruges på. Måske fordi den er "Headless".

Er der nogen seriøse alternativer?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-10 21:34

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> DVD2onex2 kører desværre mindre optimalt på den maskine den helst skal
> bruges på. Måske fordi den er "Headless".
>
> Er der nogen seriøse alternativer?

hvad vil du opnå ?

/thomas

Fra : Esben

Dato : 14-11-10 22:56

> hvad vil du opnå ?

fjerne menuer, fjerne visse lydspor og undertekster og kunne komprimere
til DVD5.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-10 23:37

> fjerne menuer, fjerne visse lydspor og undertekster og kunne komprimere
> til DVD5.

Rip dem med handbrake og smid dem i iTunes ...

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 15-11-10 15:27

On 14 Nov., 22:56, e...@nospamget2net.dk (Esben) wrote:

> fjerne menuer, fjerne visse lydspor og undertekster og kunne komprimere
> til DVD5.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
DVDShrink er en oplagt kandidat til den opgave. den kan køre i Wine,
men jeg har lavet en version som inkluderer Winebiblioteket og som
kører udmærket på min egen Snow leopard. du kan hente den her:
http://luen.dk/dvdshrinkosx.zip

Jeg vil anbefale at du samtidig downloader
"Fairmount"(Metakine(gratis) som kan afkryptere noget mere end
DVDShrink. Du for eksempel kan tage filmen fra den "Mappe som
Fairmount laver ud af skiven"

MvH
Jens