Så kom iTunes også
Fra : Jonas Jalling

Dato : 12-11-10 19:32

Så blev iTunes også opdateret.

God weekend

Mvh Jonas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 12-11-10 19:51

Jonas Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> Så blev iTunes også opdateret.
>
> God weekend

ahem AppleTV opdatering ...

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Robert Piil

Dato : 12-11-10 19:58

Den 12-11-2010 19:51, Flemming Rubini skrev:

> ahem AppleTV opdatering ...

Mjae, eller forudsætning for iOS 4.2-opgradering

--
Robert Piil

Fra : Flemming Rubini

Dato : 12-11-10 20:00

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

> Mjae, eller forudsætning for iOS 4.2-opgradering

Jeg har AppleTV-briller på.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Robert Piil

Dato : 12-11-10 20:07

Den 12-11-2010 20:00, Flemming Rubini skrev:
> Jeg har AppleTV-briller på.

Kan man ikke bare bestille en fra Tyskland?

--
Robert Piil

Fra : Flemming Rubini

Dato : 12-11-10 20:15

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

> Kan man ikke bare bestille en fra Tyskland?

Jeg bestilte en fra Tyskland d. 1. november.
Men da det viste sig at flere havde oplevet at samme forhandler blev ved
med at opdatere leveringstidspunktet, og desuden hævede pengene straks,
så annullerede jeg handlen.
I jagten på en ny forhandler har jeg bemærket at den er i restorder
mange steder. Men nu er jeg overbevist om at den kommer til Danmark
indenfor fjorten dage. Nu får vi se ...
Ellers smart se med forudsætningen til iOs4.2.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Robert Piil

Dato : 12-11-10 20:18

Den 12-11-2010 20:14, Flemming Rubini skrev:

> [...]
> I jagten på en ny forhandler har jeg bemærket at den er i restorder
> mange steder. Men nu er jeg overbevist om at den kommer til Danmark

Det virker ikke logisk at de sender den ud i Norden, hvis den allerede
er i restordre i Tyskland. Om et par dage er vi meget klogere.

> Ellers smart se med forudsætningen til iOs4.2.

Jeg kom næsten selv i tanke om det, inden jeg så forslaget på twitter

--
Robert Piil

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-10 20:20

Hej,

> [...]
> så annullerede jeg handlen.
> I jagten på en ny forhandler har jeg bemærket at den er i restorder

Jeg har bestilt fra Tyskland og også modtaget den - så det kan godt lade
sig gøre.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/