Forkert dato og tid på iPhone 3GS
Fra : -=JF=-

Dato : 11-11-10 18:42

Hej!

Kollegaens iPhone insisterer på at 3 dage ud i fremtiden, og at klokken
er 13-14 timer længere fremme end resten af Danmark.

Områdeformatet er Danmark, Lokalitetstjeneste er aktiveret og uret er
sat på Indstil automatisk, telefonen har været slukket og tændt, ligesom
den er synkroniseret med computeren (som har korrekt dato og tid) - og
alligevel er den skævt afmarcheret!

Det eneste der kan få den til at vise korrekt er at slå automatisk
tidsindstilling fra, og det er jo ikke en gangbar løsning!

Er der nogen der har et bud på en løsning?

--
Mhv.
John

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-11-10 21:32

-=JF=- <null@null.null> writes:

> sat på Indstil automatisk, telefonen har været slukket og tændt,
> ligesom den er synkroniseret med computeren (som har korrekt dato og
> tid) - og alligevel er den skævt afmarcheret!

Check om computeren har korrekt tidszone.

Fra : -=JF=-

Dato : 11-11-10 23:17

Den 11/11/10 21.31, Thorbjørn Ravn Andersen, 20101111 skrev:
> Check om computeren har korrekt tidszone.

Det vil jeg checke!

Jeg tror nu at den er go' nok, da den for det første er
domainkontrolleret, og da både dato og klokkeslet er korrekt på computeren.

--
Mhv.
John

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-11-10 13:08

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
> tidsindstilling fra, og det er jo ikke en gangbar løsning!
>
> Er der nogen der har et bud på en løsning?

Brug den til at se Danske Spils hjemmeside med Lotto-resultatet for i
morgen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : -=JF=-

Dato : 12-11-10 22:47

Den 12/11/10 13.07, Henrik Münster skrev:
> Brug den til at se Danske Spils hjemmeside med Lotto-resultatet for i
> morgen.

Det er en kollegas telefon, og hun er en fedterøv der garanteret ikke
deler, se det tip får hun ikke

--
Mhv.
John

Fra : Jon

Dato : 14-11-10 16:17

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
> tidsindstilling fra, og det er jo ikke en gangbar løsning!
>
> Er der nogen der har et bud på en løsning?

Jeg kan bare meddele at jeg har et problem som ser ut til å være helt
parallelt. Det oppsto for ca. en uke siden, uten at jeg kan finne noen
grunn (endring, installasjon, e.l.):

Min telefon (iPhone 3G/16 GB med iOS 4.1) viser dato og tid tre og et
halvt døgn (cirka) /tilbake/ i tid når den står på automatisk. Den
holder tiden godt så lenge jeg stiller den manuelt, men når jeg stiller
den til automatisk, skvetter den tilbake tre dager og et antall timer og
minutter.

Jeg har resatt telefonen og synkronisert den med min Mac, som viser
riktig tid og har riktig tidssone. Det ser ikke ut til å hjelpe.

Hvis noen har en ide, er jeg takknemlig.
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : -=JF=-

Dato : 14-11-10 21:05

Den 14/11/10 16.17, Jon skrev:
> [...]
> holder tiden godt så lenge jeg stiller den manuelt, men når jeg stiller
> den til automatisk, skvetter den tilbake tre dager og et antall timer og

100% det samme som kollegaens, men med modsat fortegn... Sært.

Min plan var at nulstille hendes telefon i morgen når hun havde
synkroniseret den, men det kan jeg så næsten forudse er spild af tid.

--
Mhv.
John