iomega iconnect
Fra : Per

Dato : 10-11-10 17:25

Jeg fandt et interessant produkt: iomega iconnect. En relativ lille,
enkel ting, og rimlig billig, hvis man ikke vil investere i en NAS.
Er der nogen her der har erfaring med den?
mvh Per

http://go.iomega.com/en/products/network-storage-desktop/wireless-data-s
tation/network-hard-drive-iconnect/?partner=4740#overviewItem_tab

Fra : jp

Dato : 11-11-10 08:48

Per <nussetroll@yahoo.de> wrote:
> Jeg fandt et interessant produkt: iomega iconnect. En relativ lille,
> enkel ting, og rimlig billig, hvis man ikke vil investere i en NAS.
> Er der nogen her der har erfaring med den?
> mvh Per
> jeg har prøvet den på en macpro og det virkerede hver anden gang.nogle
> gange kom harddiskene til syne andre gange skete der ikke en snus. 
> SÃ¥ jeg leverede den tilbage til elgiganten hvor der er 14 dages
> returret
Jespero

--
jo

Fra : Per

Dato : 11-11-10 17:34

> Jespero

Det lyder jo ikke så godt! Var det for nylig? Hvilket Mac OS var der på
MacPro´en?
Per