Endnu en dag, der hvor Kaelderen er op!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-10 13:47

I ved selv hvordan det er, et spil Simmerne eller lignende!
Gemme et spil, koebe en sofa til de sma mennesker,
gemme det igen!

Sammenligne de to savegame filer, i en Hexidecimal Editor!
(Koere en compare paa dem) find forskellene paa dem!

De forskelle angiver: sofa,penge,tid gaaet i spillet!

Det saa forbudt!!!!!!!

Men det er ikke Hekseri naar jeg goer det!
Nogle vodooer er igang med at se om de kan terrorisere
mig til at goere ting for dem!

De tror jeg er en standard. Zombie!!!!
Hvis Brainstem er terroriseret af frygt for tetrado, til at goere
ting for dem, saalange at jeg bare vedc at de komme ind i min bolig
naarsomhelst!

Hvilket de ikke kan!!!!!

Standard Vodoo lort!
En ung mand torteret mens han ikke kan bevaege sig!
Pumpet paa adrenalin og testosteron overlever tetrado

Og bliver en levende doed, hvis Brainstem og Underbevidsthed
tror han er idiot, fordi han bed sammen da han fik besked paa
Ikke at goere det!!!!!

Hele tiden det samme lort, en ung mand, velrespekteret,
Og anset for en god person, torteret og oedelagt,tilsvinet overalt,
og brainstem og underbevidsthed manipuleret til
At goere ting for Heksedoktoren!!

Foerst fordi underbevidstheden stoler paa hekedoktoren
mere end personen selv!

Bagefter af frygt!

Og hele tiden i dumhed, ihvertfald indtil underbevidsthed
Og brainstem indser at det bare skal paavirke den hjerne
Den er en del af til at vaere sund og rask, fri for grimme ting,
fremmed legmer, osv osv Og bare pavirke Heksedoktoren til at de
fysisk gaar i stykker oedelaegge alle celler i deres krop med kvante
mekanik!!!!!!!

Jeg gik ned paa apoteket for at hente noget Melatonin!
3mg, Udseende er aendret pa dem, der er hoejst sandsynligt
fyldmiddel(jeg bruger selvfolgelig ikke!)

Da jeg kom hjem, var min hoveddoer laast! Men den ekstra laas paa
hoveddoeren var ikke! Og programmering forsoeger
Oejeblikkelig at saa tvivl om hvorvidt jeg selv har glemt
At laase den!!!!

Har i glemt New Orleans???? Har i Glemt Haiti?????

Har i glemt Jordskaelv ud for Jylland??

Jeg finder mig ikke i det!!!
Det er mig der er den altid gode!

Var det ikke noget med en fejl altid skulle vaere der?

Det gjorde faktisk av!
Og ifoelge programmeringen var alting jo min skyld,
Saa det var mig, der var

Far AO
Den stoerste Tyr i universet 250473(Taurus)
AL FADER!, Far til Alting! Alfa og Omega!
Daddy AO
Far AO
Den eneste Aegte Farao! Bare se hvad der skete med Egypten
Da de misbrugte mit navn!!!!!!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, den eneste aegte
Hjoernering! Enhjoeringen som er GUD!

Den stoerste tyr i Universet med sine Horn snurret rundt om sig
selv, de der frontal lobes der slaa ihjel bakke op af en
Kvante Mekanisk brainstem!

Kvante Mekanisk af Tortur!

Det eneste der kan myrde livets trae, er Hjoerneringens horn!

Livets trae: Maelkevejs Galaksen set fra siden, tyngdekraft
Tegnet ind! Massiv singularitet i centrum! Det sorte hul som
Hele galaksen drejer rundt om, som vand rundt om et afloeb!

Stammen, Tyngdekraft broenden!
Alle stjernerne, deres eget tyngdekrafts felt tegnet ind!
Som smaa broende,jo felt jo tykkere broend, alle sammen
trukket ind mod stammen i centrum, grene pa livets trae!

Ygdrasil!!!!

Alle mine navne, kalde navne, op igennem menneskehedens
historie, sat samme til et! For der har altid kun vaeret en mig!

Alle Alfa Males med Horn sat sammen til et navn, for at undgaa,
forvirring!!! Allah!!!!

Alle Peters Nicknames
Pnic(Peter Nocolaysen)
Som har vaerwet brugt og igennem tiden

AO
HJOERNERING
GUD
SANE PETER
SATAN
(DEN USYNLIGE POSEIDON)
BRAHMA
VISNU
SHIVA
ZEUS
BUDDA SHAYEK OGSAA KALDET PLATIN DRAGEN, DEN SELVLAERTE BUDDA

Og i er alle Pwned(Peter owned!)

Lille vodoo, 3dfx er blevet smidt ud af virkeligheden, og
Quake er kommet i en ny version! Nvidia(ingen vid i a) er ogsaa vaek
fra Gud Boksen!

FAR TI, ATI (plus den usynlig)
Koere passivt koelede sapphires i crossfire mode!!!
2 styk fra Ati!!

Og naar de sapphires er i brug, naaja!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-10 16:17

On Wed, 10 Nov 2010 13:46:39 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> fra Gud Boksen!

> FAR TI, ATI (plus den usynlig)
> Koere passivt koelede sapphires i crossfire mode!!!

Naa ja, AO far til Odin og Jupiter!
Roevhullerne ville oedelaegge min hukommelse!
Var lige ved at glemme det!

Ringen er din du er Peter! Stavefejl og det hele!

O din You Peter! (saa husker jo i hvertfald!)
Det er jom trods alt Landsforaedderi og mord det
drejer sig om!