Screening dræber
Fra : Martin Larsen

Dato : 09-11-10 16:35

»Der vil være raske, der dør af screening mod tarmkræft«, siger John
Brodersen, praktiserende læge og lektor på afdeling for Almen Medicin
ved Københavns Universitet.
http://politiken.dk/politik/ECE1104480/eksperter-advarer-kraeftplan-vil-slaa-raske-ihjel/

Altså selv med velmenerargumenter kan det ses at være forkert, at smide
penge ud ad vinduet til hysteriske kællinger.

Privatisér og egenbetaling er nøgleord.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-10 03:06

On Tue, 09 Nov 2010 16:35:19 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Altså selv med velmenerargumenter kan det ses at være forkert, at smide
>penge ud ad vinduet til hysteriske kællinger.

Nøgleord gør det ikke

Fupprivatisering sker let

SF-præsten I Vejle og Brixtofte i Farum har nok gennemført de bedste
kommunale privatiseringer

At KTAS blev til TDC via Ameritech var fupprivatisering de aldrig gav
alternativer at vælge mellem for forbrugeren - er det overhovedet sket
i DK?

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-11-10 03:36

On 2010-11-10 03:05, Bo Warming wrote:

> Nøgleord gør det ikke
>
> Fupprivatisering sker let

Det er bedre end tvang. Monopol- og karteldannelser skal også bekæmpes.
Befri mig fra dine røde tilbøjeligheder (og dit science- og USA-had).

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-10 11:04

On Wed, 10 Nov 2010 03:36:00 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er bedre end tvang. Monopol- og karteldannelser skal også bekæmpes.
>Befri mig fra dine røde tilbøjeligheder (og dit science- og USA-had).

Dine misforståelser om mig har jeg ingen skyld i.Og du flygter altid
fra at begrunde og opdigter af den blå luft at jeg ikke læser dine
links. Det gør jeg med forståelse men du forstår dem vist ikkke selv
at dømme fra dit skriv og mangel på samme
Den tid er forbi hvor latinfærdigheder kan erstatte kemi og fysik
indsigt.

Jeg har en embedseksamen i science og hader intet af nyttig science.
Jeg har studeret i USA og det er ikke had at de overskygges af Japan
og Kina vedr talrige kvaliteter, fx kriminalitetsbekæmpelse,
arbejdsglæde, sundhedsprivatisering, levealder mm mm mm

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-11-10 15:54

On 2010-11-10 11:04, Bo Warming wrote:

> Dine misforståelser om mig har jeg ingen skyld i.Og du flygter altid
> fra at begrunde og opdigter

Tag dig sammen BW. Kommenter subject - bold ej mand.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-10 19:14

On Wed, 10 Nov 2010 15:53:39 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tag dig sammen BW. Kommenter subject - bold ej mand.

Om markedsøkonomi er vi jo totalt enige.

Når du går efter mand-ej-bold, får du undertiden svar