Gmail på mac...
Fra : Robert Piil

Dato : 10-11-10 13:38

Jeg er andetsteds blevet anbefalet at sætte gmail op til at være
exchange host, og så bruge mail.app til som exchange-client til gmail.

Er der nogen af jer der har prøvet at lege med det. Virker det
overhovedet på andet end mobile enheder? Fungerer det bedre end IMAP?

--
Robert Piil

Fra : Jonas Jalling

Dato : 10-11-10 13:54

Den 10/11/2010 13:38, Robert Piil skrev:
> [...]
>
> Er der nogen af jer der har prøvet at lege med det. Virker det
> overhovedet på andet end mobile enheder? Fungerer det bedre end IMAP?

Hej Robert,

Gmail kan ikke sættes til at være exchange-host for andet end mobile
enheder - jeg har i hvert fald ikke kunne få det til at virke.
Jeg bruger derimod deres IMAP-service til min mail. Både kalenderen i
OSX samt adressebogen kan dog synkronisere med gmail.

Mvh Jonas

Fra : Robert Piil

Dato : 10-11-10 14:21

Den 10-11-2010 13:54, Jonas Jalling skrev:

> [...]
> Jeg bruger derimod deres IMAP-service til min mail. Både kalenderen i
> OSX samt adressebogen kan dog synkronisere med gmail.

Ok, det var som jeg frygtede, siden jeg ikke rigtig kunne finde noget om
det vha google.

Synkronisering er uinteressant for mig, så vil jeg hellere leve med det
webbaserede interface.

--
Robert Piil