Politik i DF Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-11-10 09:41

Var nede hos bageren imorges, to gange!
Jeg gaar derned om morgenen, for at koebe kaffe!

Da jeg kom hjem, efter foerste gang!
Var min hoveddoer ulaast! Ekstra laas paa
hoveddoeren var sat paa!

Der var en vandflaske i koekkenet som jeg vist selv
Aabnede men jeg var lidt i tvivl!

Og efter det der har vaeret sket i de foregaaende tolv aar,
saa er der ingen grund til at tage chancer!

Men jebg har trods alt overlevet i tolv aar!

Tvivlen var programmering
(du maa aldrig tro noget grimt om andre)

Jeg er spaendt paa hvornaar skiftet kommer,
Og programmering faar mig til at fremstaa som en loegnhals
Efter hele Bjoernholts og DF sindsyge hold eller hvem de nu bruger
holder op!

Det der med at blive kvante mekanisk af tortur,
Er jo som regel naar et menneske er programmeret til ikke
At maatte forsvare sig og hele tiden bliver udsat for
ubehalige ting!

Der har vaeret nogen faa op igennem menneskehedens historie, Jeg har
aflivet allesammen, da ingen af dem var overlevelses dygtige,
undtagen Jesus Kristus!

Alle de andre lyver og er loegnerre og bedragere eller
Folk der vil have opmaerksomhed!

Og saa var der alt svineriet so m Inkvisitatorene ryddede
op i! Hvor roevhuller torterede folk til at goere ting for dem,
Blandt andet at holde dem i live, tit og ofte en kaelder med treidve
eller flere tortur ofre, der var hver isaer var istand til at
paavirke lidt(meget lidt)

Bare nogle Europaeiske udgaver af Vodoo roevhuller!
Hvor der ogsaa har vaeret lidt!

Men op igennem tiden har det vaeret sa begraenset!
Men Inkvisitatorene saa ting folk tror er loegn!

Nogle af dem blev til "Dumme Svin"
Som Bjoenholt,DF og Scientologer der tortere folk dybt inde i
Hjernen! Og bilder dem en grund ind, eller bare holder dem fanget!

I vecd selv at det er Kvante Mekanik! Og hvad det kan goere
ved menneskeheden!

Jegm har skrevet det foer "Altid Torturen er Aegte" og det er skabt
med kvante mekanik! Helvede er ikke bare en loegnhistorie der faar
folk til at opfoere sig ordentligt,
Eller faar forurettede til at lade vaere med at haevne sig!

Jeg har vitterlig gjort det! Og det er selvforstaerkende!
Og i slipper ikke vaek!

Det er fuldstaendigt skide ligemeget hvad i tror eller ikke
tror om Helvede!

Eller hvem i goer sindsyge eller forsoeger at goere sindsyge!
hvis i goer en personvanvittig efter personen har faeldet
et trae og bygget et bord! Saa er bordet der alligevel bagefter
At personen doer medmindre nogen kan oedelaegge det!

OG helvede kan ikke oedelaegges,lukkes inde eller noget i den retning!

Helvede er fuldstaendigt ligesaa aegte som de skeloejede
Kvindelige tv journalister paa tv2news!

Eller Jordskaelvet pa Haiti!

I slipper ikke vaek medmindre i har vaeret Muslimer
Mindst 2/3 af jeres liv naar i doer!

Dem af jer der er for gamle, det er bare aergeligt!
Og Muslimerne de elsker det!
Ihvertfald i starten indtil de faar ondt af jer,
Og faar den ide at proeve at redde nogen, af dem
Der ikke forstod sandheden og er ved at faa den forklaret!

Altid er lang tid!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-11-10 12:26

On Tue, 09 Nov 2010 09:40:52 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og faar den ide at proeve at redde nogen, af dem
> Der ikke forstod sandheden og er ved at faa den forklaret!

Jeg har overvejet at aendre adgangspolitikken til Helvede
igen!

Saaledes at ogsa Muslimer ryger i!
Til dels fordi jeg syntes de er roevhuller mange af dem!
Og ogsaa om Helvedes fejlsikring kan holde dem i!
Og fjerne den paavirkning der goer de ikke kommer i under normale
omstaendigheder!

Egentlig har jeg mest lyst til bare at smide jer allesammen
I Helvede/altid torturen!

Mest fordi jeg syntes der. Mangler et tre cifret million beloeb
Paa min bankkonto, og de 3000 mest fysiske attraktive og intelligente
kvinder i mit eget personlige harem!
(de skal vaere mellem 17 og 25 aar gamle)

Jeg er trods alt programmeret til ikke at maatte goere ting
der er positive for mig selv personligt!
Saa det er da det mindste at forvente, det er lige i underkanten af
hvad der er anstaendigt selvfolgelig, naar man gaar ud fra hvad jeg
har vaeret igennem!!

Det eneste der reddet Muslimerne fra ogsa at ryge i, er Jesus og
Profeten!

Jeg lige vaere sikker paa at kunne faa dem ud foerst, eller
retter vaere sikker paa de ikke ryger i!