Office 2011 excel og makroer
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 08-11-10 20:25

Er det korrekt at 2008 versionen af excel ikke kunne håndtere makroer og
kan 2011'eren det?

Stig Leerbeck
--
www.erhvervsmac.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 09-11-10 09:44

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Er det korrekt at 2008 versionen af excel ikke kunne håndtere makroer og
> kan 2011'eren det?

Office 2008 understøtter AppleScript med ikke Visual Basic for
Application. Det sidste er med i 2011 - som jeg i går bestilte fra
Apple, sammen med iLife 11. Jeg skulle få det hjem i morgen.

Office 2011 Student & Home Family Edition, da jeg absolut ingen brug har
for Outlook [bruger MobileMe] og i øvrigt har tre Mac'er kørende.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk