Spørgsmålstegn i alle mapper?
Fra : -=JF=-

Dato : 06-11-10 13:00

Hej i gruppen!

Når jeg åbner et mappevindue i Finder, er der dukket et stort embossed
spørgsmålstegn op i toppen af alle findervinduer... Hvad er grunden til det?

På forhånd tak!

--
Mhv.
John

Fra : Kurt Brixen

Dato : 06-11-10 15:53

On 2010-11-06 12:59:38 +0100, -=JF=- said:

> Når jeg åbner et mappevindue i Finder, er der dukket et stort embossed
> spørgsmålstegn op i toppen af alle findervinduer... Hvad er grunden til
> det?

Har du fået noget trukket ind i værktøjslinjen? (toolbar) - så kan den
resettes ved at højreklikke på den.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : -=JF=-

Dato : 07-11-10 17:28

Den 06/11/10 15.52, Kurt Brixen skrev:

> Har du fået noget trukket ind i værktøjslinjen? (toolbar) - så kan den
> resettes ved at højreklikke på den.

Du havde ret! Der var trukket et eller andet op!
Jeg troede at det var OS'et der fortalte at der var problemer.

Tak for hjælpen!

--
Mhv.
John