Hyperterminal app til OS X
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 05-11-10 20:30

På Jobbet henter jeg ofte logfiler fra "ældre" diagnose-PC'er med
Windows 95/98 tidligere var det med direct-PC fra COM-port til COM-port.
Nu bruger jeg Hyperterminal og en USB-serial adapter.
Findes der et program som svarer til Hyperterminal til OS X så jeg i
stedet kan anvende min Mac ??

Venligst
Henry

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-11-10 20:40

Henry Lerche Madsen wrote:

> [...]
> Nu bruger jeg Hyperterminal og en USB-serial adapter.
> Findes der et program som svarer til Hyperterminal til OS X så jeg i

Søg efter minicom mac på google.

\Henrik

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 05-11-10 22:44

Den 05/11/10 20.40, Henrik Pedersen skrev:

> Søg efter minicom mac på google.
>
> \Henrik

Den ser lidt "geek-agtig" ud at anvende, havde tænkt noget lidt mere
brugervenligt....

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-10 22:56

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Den ser lidt "geek-agtig" ud at anvende, havde tænkt noget lidt mere
> brugervenligt....

Hyperterminal og brugervenligt i samme sætning ?!

/thomas