Nokia Ovi Suite - problemer med synkronise~
Fra : Anders Majland

Dato : 05-11-10 13:28

Engelsk Windows 7 64bit
Nokia Ovi Suite 2.2.1.23 DK
Nokia 5800 med nyeste firmware 5.1.0.006

Det har virket "længe" og jeg har ikke aktivt ændret nogen indstillinger.
Men nu virker synkronisering ikke længere - hverken via usb kabel eller via
bluetooth.

Ovi suite tilslutter fint til telefonen, men klikker jeg på synkronisering
sker der bare intet.
Status er f.eks beskeder synkroniseret den 2010-11.01. 13:29

Har forsøgt at søge på online uden at finde noget fornuftigt ...

Btw så kan pc-suite sagtens se de nyeste beskeder på telefonen

Nogen ideer ?

Fra : Anders Majland

Dato : 05-11-10 14:00

> Btw så kan pc-suite sagtens se de nyeste beskeder på telefonen

Nokia Ovi Suite kan også opdatere de installerede kort på mobilen ... Så
problemet må næsten være med sync på mobilen ?