TV-oversigt ?
Fra : Henrik

Dato : 04-11-10 16:47

jeg var så uheldig at tune ind på DR-k en aften og så en spændende
udsendelse om Blue Note -desværre var jeg ikke nær en optager til at
få det foreviget.

Findes der måske et site der samler information om hvornår og hvor der
sendes musik-relaterede udsendelser?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-11-10 00:08

"Henrik" <hallo.derude@gmail.com> skrev i meddelelsen

Findes der måske et site der samler information om hvornår og hvor der
sendes musik-relaterede udsendelser?

Der er tre gode sider her:
(Det er et godt udvalg af Europæiske tv-stationers musikshow - i den lette
genre.

http://www.rittsound.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26

http://www.fernsehen.ch/stichwort/Volksmusik.html?next=11

http://www.top40-schlager.de/center_frame.php?pr=tvtips

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-11-10 00:23

"Henrik" <hallo.derude@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv dette link. Der kan du se DRs kanalers programoversigt nogle uger frem:
http://www.dr.dk/programoversigttiltryk/

Fra : Henrik

Dato : 05-11-10 03:53

On 4 Nov., 23:46, Henrik <hallo.der...@gmail.com> wrote:
> Findes der måske et site der samler information om hvornår og hvor der
> sendes musik-relaterede udsendelser?

Jeg skal måske præcisere at det er TV-kanaler over en bred kam -
danske, nordiske, tyske, engelske o.s.v.

Fra : Henrik

Dato : 05-11-10 04:00

On 5 Nov., 00:23, "Allan Krautwald" wrote:

> Findes der måske et site der samler information om hvornår og hvor der
> [...]

Mjah .. det jeg søgte var mere en rafineret udgave af en TV-oversigt -
der ene og alene viste hvornår forskellige kanaler (ikke kun DR)
sendte musik-relaterede programmer.

Jeg har f.eks. set at et fagblad havde en programoversigt for
motorsport for den kommende uge. Uden at ville forklejne journalister
tror jeg ikke at de sidder og læser tv-oversigten igennem fra a-å
(selvom jeg af og til kunne mistænke dem for at det er sådan de laver
artikler ) - den information må være samlet et sted.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-11-10 11:20

On 5 Nov., 00:23, "Allan Krautwald" wrote:

Mjah .. det jeg søgte var mere en rafineret udgave af en TV-oversigt -
der ene og alene viste hvornår forskellige kanaler (ikke kun DR)
sendte musik-relaterede programmer.

Det var også det du fik.

Hilsen Ågge

Fra : Henrik

Dato : 05-11-10 10:45

On 5 Nov., 11:19, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:

> Mjah .. det jeg søgte var mere en rafineret udgave af en TV-oversigt -
> der ene og alene viste hvornår forskellige kanaler (ikke kun DR)
> sendte musik-relaterede programmer.
>
> Det var også det du fik.

Hvis du med rafineret forstår folkedragtspartymuzik så ja ... men hvor
er jazz, blues, rock osv?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-11-10 18:18

Hvis du med rafineret forstår folkedragtspartymuzik så ja ... men hvor
er jazz, blues, rock osv?

Det er ikke noget Åge kender til

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-11-10 18:20

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Det er ikke noget Åge kender til

Nej, det kender Åge ikke meget til.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-11-10 18:17

"Henrik" <hallo.derude@gmail.com> skrev i meddelelsen

Hvis du med rafineret forstår folkedragtspartymuzik så ja ... men hvor
er jazz, blues, rock osv?

Du spurgte efter en "raffineret" tv-oversigt.

Hilsen Åge

Fra : Henrik

Dato : 05-11-10 19:43

On 5 Nov., 18:17, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> "Henrik" <hallo.der...@gmail.com> skrev i meddelelsennews:c558e24f-d4f5-4d7d-b102-976e21db060c@y23g2000yqd.googlegroups.com...
>
> Hvis du med rafineret forstår folkedragtspartymuzik så ja ... men hvor
> er jazz, blues, rock osv?
>
> Du spurgte efter en "raffineret" tv-oversigt.
>
> Hilsen Åge

Jeg har noteret mig at du er en lille trold og at svarene bærer præg
deraf. Men kunne du ikke gøre mig den tjeneste at hoppe i Lynetten (på
nordspidsen af Refshaleøen), eller svare på det jeg spørger om?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-10 11:15

Jeg har noteret mig at du er en lille trold og at svarene bærer præg
deraf. Men kunne du ikke gøre mig den tjeneste at hoppe i Lynetten (på
nordspidsen af Refshaleøen), eller svare på det jeg spørger om?

Jeg har noteret mig at du vist selv har svar på dine egne spørgsmål. Det er
vist kun tidsfordriv når du spørger løs her.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-11-10 12:35

meddelelse news:4cd52ab0$2$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har noteret mig at du vist selv har svar på dine egne spørgsmål. Det
> er
> vist kun tidsfordriv når du spørger løs her.

ja det må du jo vide, eftersom du har postet 47.000 ligegyldige og
enslydende indlæg gennem årene.