Ny hjemmeside om Mac
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 05-11-10 13:40

Hej alle!
Det er en fornøjelse at komme tilbage til denne gruppe efter flere år og
se at gruppemedlemmernes navne stort set ikke har ændret sig og at I
alle fortsat er meget aktive.
Når jeg har været væk er det ikke fordi jeg har fraterniseret med andre
platforme. Det vil I kunne forvisse Jer om ved at kigge på min nye
hjemmeside www.erhvervsmac.dk. Jeg er og bliver uhelbredelig hardcore
Mac-evangelist!

Nå, men i forbindelse med denne hjemmeside kom det mig ihu, at jeg har
set rigtig mange gode konvertit historier, altså fortællinger fra folk
der har skiftet til Mac fra en anden platform.
Jeg tænkte, at hvis nogen havde noget i den retning og jeg måtte bruge
det, så ville jeg putte lidt "fortællinger" fra det virkelige liv ind i
sitet.
Altså har I selv eller kender I nogen der har gode oplevelser med
Mac'en, så vil jeg gerne høre fra Jer.

Og så kan jeg se at jeg skal til at følge gruppen lidt igen, det er jo
stadigvæk inspirerende!

Stig Leerbeck
--
www.erhvervsmac.dk

Fra : Henrik Enslev

Dato : 05-11-10 13:53

Toppost? aldrig i livet!

Så var der denne:

Spørg aldrig hvilken computer folk bruger, for hvis de bruger Mac skal
de nok selv fortælle det, og hvis de bruger PC er der ingen grund til at
træde i det.

Vh Henrik

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : Jon

Dato : 05-11-10 15:51

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Spørg aldrig hvilken computer folk bruger, for hvis de bruger Mac skal
> de nok selv fortælle det, og hvis de bruger PC er der ingen grund til at
> træde i det.

Den der er verd en plass i min sitatsamling.
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Henrik 8600

Dato : 05-11-10 21:42

"Jon" <see_signature@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Den der er verd en plass i min sitatsamling.
> --
> /Jon
> For contact info, run the following in Terminal:
> echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Yes! Den ER smidt på Facebook sammen med link til www.erhvervsmac.dk

H.

Fra : Per Jensen

Dato : 06-11-10 21:22

On 05/11/10 13.39, Stig Leerbeck wrote:
> Hej alle!

> Når jeg har været væk er det ikke fordi jeg har fraterniseret med andre
> platforme. Det vil I kunne forvisse Jer om ved at kigge på min nye
> hjemmeside www.erhvervsmac.dk.

Hej Stig, fin side.

Harddisken har Mikrontynde plader ? og Cellofan med brændte viklinger ?
noget er ikke rigtigt her.

Prøv at åbne en nyere harddisk, jeg tror at de tyndeste skiver du finder
i en 3,5" er ca 1mm tykke, og ikke mikrontynde.

// Per.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 08-11-10 20:24

Per Jensen <news@removethepigzapro.dk> wrote:

> [...]
>
> Prøv at åbne en nyere harddisk, jeg tror at de tyndeste skiver du finder
> i en 3,5" er ca 1mm tykke, og ikke mikrontynde.

Du har vist ret - det er afstanden til læsehovedet der er mikrontyndt.
Men jeg prøver at gøre det nørdede læsevenligt. Så falder man jo nogle
gange i den samme spinat som DRs journalister og det kan være ganske
underholdende for dem som ved bedre.

Jeg håber menigmand forstår budskabet, der ikke har meget med cellofan
og brændte viklinger at gøre

Stig Leerbeck
--
www.erhvervsmac.dk