Batteritid på iPhone 4...?
Fra : Morten Lind

Dato : 04-11-10 13:04

Øhh...lige pludselig er min iPhone 4 gået helt agurk med hensyn til
batteritid.

Der er ingen ændringer i forbrugsmønsteret overhovedet.

Den har hele tiden haft en funktionsdygtig batteritid på omtrent fire
døgn, måske lidt mindre ved heftigt brug, men i forgårs gik den helt i
koma.

Fra 100% til 0% på 33 timer!!!!!!!!!!!!

Idag fra 100% til 45% på NI(9) timer - hvad sker der for dig, lille
telefon.

Og det kun med seks telefonsamtaler - intet andet??????

Jeg har tvangsstartet, men intet hjælper - jeg har slået blåtand,
internetdeling og roaming fra - den tapper strøm som en drøm, nå - som
en alkoholiker, så, og nu vil jeg gerne vide, om I andre, der også har
en iPhone 4 er ligeså hårdt ramt?

Eller om det er en ommer?

På forhånd tak

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-10 16:58

> [...]
> telefon.
>
> Og det kun med seks telefonsamtaler - intet andet??????

Kan den også bruges til at ringe med?

> [...]
> internetdeling og roaming fra - den tapper strøm som en drøm, nå - som
> en alkoholiker, så, og nu vil jeg gerne vide, om I andre, der også har

Jeg sætter min til computeren stort set hver aften, men er jeg ikke
hjemme, kan den da holde et par dage ved stille brug. På Anandtech har
jeg læst, at han lige akkurat kan få den til at holde en dag. Det kunne
den gamle model ikke for ham. Der er altså stor forskel på, hvor
intensivt vi bruger vores iPhones. Jeg tænker på, om du har et program,
der står og sluger strøm. Det kan være noget med push eller sådan noget.
Prøv evt. at lukke programmer helt eller måske genstarte telefonen. Det
vil vel slutte evt. løbske processer ligesom på en computer.
--
Henrik Münster°
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 04-11-10 18:20

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Idag fra 100% til 45% på NI(9) timer - hvad sker der for dig, lille
> telefon.

Du har et eller andet program kørende i baggrunden. Hvad har du pillet
ved?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-10 09:28

> Idag fra 100% til 45% på NI(9) timer - hvad sker der for dig, lille
> telefon.

det er ca. hvad jeg får ud af min ...

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 05-11-10 15:07

> Den har hele tiden haft en funktionsdygtig batteritid på omtrent fire
> døgn, måske lidt mindre ved heftigt brug, men i forgårs gik den helt i
> koma.

Jeg lader min op dagligt, natten igennem, for ellers går den død midt på
dagen efter halvandet døgn.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Morten Lind

Dato : 06-11-10 06:26

> [...]
> internetdeling og roaming fra - den tapper strøm som en drøm, nå - som
> en alkoholiker, så, og nu vil jeg gerne vide, om I andre, der også har

Tusinde tak for Jeres kommentarer.

Jeg skulle nok have ventet lidt med at sende indlægget, for det ser ud
som om, den er back in business.

Jeg mistænker internetdeling som synderen, men det kan også være
data-roaming eller blåtand.

I hvert fald slog jeg alle tre ting fra, og nu holder den øjensynligt
igen.

Fredag kl.: 04:00 - 100%

Lørdag kl.: 06:30 - 78%

Og det ser jo fornuftigt ud. Tak for Jeres omsorg

PanikM.

Fra : Langgaard

Dato : 10-11-10 07:09

On 6 Nov., 06:25, mortenl...@gmail.com (Morten Lind) wrote:

> [...]
> data-roaming eller blåtand.
>
> I hvert fald slog jeg alle tre ting fra, og nu holder den øjensynligt

Hej

Jeg har "kun" en 3GS, den var også begyndt at bruge en del strøm, mit
brugsmønster var uændret, så jeg forstod det ikke. Jeg prøvede at
slukke den helt i kort tid (Det havde den ikke prøvet i rigtig mange
måneder), og startede den så op igen med pinkoden, og efterfølgende
holder den nu strøm 100% længere tid end før "genstart"

--
Langgaard

Fra : Langgaard

Dato : 10-11-10 08:58

On 10 Nov., 16:09, nospam0002+20101...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20101110) wrote:

> Jeg konstaterede at efter jeg opgraderede til iOS4 så holdt Skype sig i
> luften selvom jeg gik ud af det og brugte så meget strøm at den løb tør
> på meget mindre tid.
>
> Mon du har en tilsvarende slughals du bruger indimellem?

Nej, ikke Skype, men måske noget andet, en enkelt gang ville
navigationen ikke lukke med det samme, og "GPS-symbolet" ville ikke
forsvinde. Dog har dette symbol ikke været synlig hele tiden.

--
Langgaard

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-11-10 16:09

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 20-11-10 10:40

Den 04/11/10 13.03, Morten Lind skrev:
> [...]
> koma.
>
> Fra 100% til 0% på 33 timer!!!!!!!!!!!!
>
> Idag fra 100% til 45% på NI(9) timer - hvad sker der for dig, lille

Har du overvejet en FlyPhone i stedet ?
http://www.youtube.com/user/YTITTY#p/u/17/AB5kODeekSs

Fra : Morten Lind

Dato : 20-11-10 13:14

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Har du overvejet en FlyPhone i stedet ?
> http://www.youtube.com/user/YTITTY#p/u/17/AB5kODeekSs

Hæ, hæ - den må jeg spare sammen til

(Det er hyggeligt, relevant og godt, når de unge mennesker sætter alt på
spidsen, gør grin og udfordrer autoriteter - det er i sin essentielle
enkelthed dét, der baner vejen for den bedste samfundsstruktur).

M.