Homohadere og racister tyer oftere til vol~
Fra : P.N.

Dato : 04-11-10 10:44

"Antallet af racistiske overfald og politisk hærværkssager er højere end
antaget."

http://politiken.dk/indland/ECE1101018/homohadere-og-racister-tyer-oftere-til-vold/

Og se nu linket her på samme side.

http://politiken.dk/indland/ECE888321/danskere-er-haarde-ved-mindretal-/

"Hver tredje somalier i Danmark udsættes for personlig forfølgelse, som
ifølge en rapport er mere udbredt end antaget."

Ikke kun somaliere oplever mange hadeforbrydelser, der også er motiveret af
folks seksuelle orientering, etnicitet eller religion. Landsforeningen for
bøsser lesbiske, biseksuelle og transpersoner, LGBT, noterer et hadsk
overfald næsten hver weekend, mens Dokumentations- og Rådgivningscentret om
Racediskrimination nævner jøder og tyrkere som hårdt ramt.

SF har stillet forslag om blandt andet at oprette en 'taskforce', som skal
sørge for, at politiet undervises og orienteres, så de bedre kan registrere
og opklare hadeforbrydelserne. Forslaget behandles nu i Folketinget.

Kommentar: det er altså ikke indvandrere der overfalder danskere, det er
indvandrere der efter at været overfaldet af danskersvin slår igen imod de
kartoffelfarvede undertrykkere.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-11-10 13:49

On Thu, 4 Nov 2010 10:43:38 +0100, P.N. wrote:

> "Antallet af racistiske overfald og politisk hærværkssager er højere end
> antaget."
>
> http://politiken.dk/indland/ECE1101018/homohadere-og-racister-tyer-oftere-til-vold/

Og hvem er de mest homohadende og racistiske.? Muslimer.!!!

> [...]
> overfald næsten hver weekend, mens Dokumentations- og Rådgivningscentret om
> Racediskrimination nævner jøder og tyrkere som hårdt ramt.

Det interessante er vel, HVEM der udfører de hadske overfald.

> [...]
> sørge for, at politiet undervises og orienteres, så de bedre kan registrere
> og opklare hadeforbrydelserne. Forslaget behandles nu i Folketinget.

Fint forslag. Så kan muslimernes had-forbrydelser dokumenteres.

> Kommentar: det er altså ikke indvandrere der overfalder danskere, det er
> indvandrere der efter at været overfaldet af danskersvin slår igen imod de
> kartoffelfarvede undertrykkere.

Økseskaft.???

Der er intet i dine link, der fortæller HVEM der står for
had-forbrydelserne. Mon ikke muslimerne OGSÅ HER er overrepresenteret.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-10 14:24

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i
> Der er intet i dine link, der fortæller HVEM der står for
> had-forbrydelserne. Mon ikke muslimerne OGSÅ HER er overrepresenteret.

Præcist - lad os se en klar dokumentation - og lad det være understreget, at
også forbrydelser, der begås mod baggrundsdanskerne skal registreres som en
hate crime, hvis den er religiøst eller kulturelt betinget.
Jeg har fx svært ved at forestille mig, at ret mange har en antijødisk
holdning, der udmønter sig i vold o.lign. med mindre man har en afstamning
fra et af de lande, der konsekvent er i konflikt/krig med Israel - og lad os
også lige slå fast, at antiisraelske udtalelser ikke er rettet mod jøder men
mod Israel.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-10 15:40

On Thu, 4 Nov 2010 14:24:10 +0100, "Firstname Lastname" <None> wrote:

> [...]
>også lige slå fast, at antiisraelske udtalelser ikke er rettet mod jøder men

Jøder har ikke en ledelse. Dog er nogle tætte loger i
NewYork-Washington i stand til effektivt at vedtage handelsboycot mod
Tyskland i 1933, så Daily Telegraph skrev over 8 spalter på forsiden
JUDEA DECLARES WAR ON GERMANY

og Rotshild og Weizmann har også været koordineret da de opnåede
Balfourerklæring under WW1 så jøder fik land efter krigen nær
Jerusalem og Tel Aviv

Som velmenere er unge USA-jøder højt hævet over den Glistrup-agtige
Benjamin Netanjahus racisme - de ævler om fredsproces som om muslimer
evner Gandhi-politik

M.a. o kan du ikke skelne mellem anti-israelsk og anti-semitisk

"Hvor der er to jøder er der tre meninger" er ikke Anne Franks men en
rabbiners mundheld og "Hvad der er vittigt er sandt" siger Homer
Simpson rammende.

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-10 08:23

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> M.a. o kan du ikke skelne mellem anti-israelsk og anti-semitisk

Jeg kan ikke følge din eventuelle tankegang!