/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Nødråb fra psykisk syg amerikaner
Fra : Lyrik


Dato : 03-11-10 18:33

Sådan var ordlyden:
"@jenserikbech I wished it was that way in the Southeastern US. I have
pretty much been forced to become a prisoner in my parents house and I
do NOT like that."

Det er de betingelser som USA kan "tilbyde" en asperger.

Nej under betingelser som små skatter og fylde lommerne på de rige,
som republikanerne står for,(samt de konservative her i landet), så
tabes de mindre rige og de mindre "geniale pengepugere" i svinget.

Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
mere rød!
"Støt vore soldater" står der bag på en del biler. Og den jeg kørte
bag ved i dag var ved siden af udstyret med et stort Dannebrog! Det
virker som om disse "støtter" vil sørge for at hver eneste ung mand i
Danmark skal udstyres med krykker! Hvis de støtter dem, så hent dem
hjem omgående! Red deres liv og førlighed! Det er den støtte de har
brug for!

De højredrejede som Anders Samuelsen vil ikke borgerne og de svage
noget godt! De vil frådse i fiduser og selskabstømninger! De vil
smykke sig med fotos af sig selv i kampvogne! Gensplejsninger og
spekulationsgevinster! De vil stjæle fløden op af kaffen på hinanden!
De skal ikke til regeringsmagten næste gang! Det forbyde Gud!
Bare tanken om Anders Samuelsens psykopatiske fjæs kan få det til at
løbe koldt ned af ryggen på mig!

Jens

 
 
Kim Larsen \(på AltB~ (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 04-11-10 02:09

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:346cb95b-44e6-49bc-9681-45dad4226d43@32g2000yqz.googlegroups.com
> Sådan var ordlyden:
> "@jenserikbech I wished it was that way in the Southeastern US. I have
> pretty much been forced to become a prisoner in my parents house and I
> do NOT like that."
>
> Det er de betingelser som USA kan "tilbyde" en asperger.
>
> Nej under betingelser som små skatter og fylde lommerne på de rige,
> som republikanerne står for,(samt de konservative her i landet), så
> tabes de mindre rige og de mindre "geniale pengepugere" i svinget.
>
> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
> og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
> meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
> mere rød!
> "Støt vore soldater" står der bag på en del biler. Og den jeg kørte
> bag ved i dag var ved siden af udstyret med et stort Dannebrog! Det
> virker som om disse "støtter" vil sørge for at hver eneste ung mand i
> Danmark skal udstyres med krykker! Hvis de støtter dem, så hent dem
> hjem omgående! Red deres liv og førlighed! Det er den støtte de har
> brug for!
>
> De højredrejede som Anders Samuelsen vil ikke borgerne og de svage
> noget godt! De vil frådse i fiduser og selskabstømninger! De vil
> smykke sig med fotos af sig selv i kampvogne! Gensplejsninger og
> spekulationsgevinster! De vil stjæle fløden op af kaffen på hinanden!
> De skal ikke til regeringsmagten næste gang! Det forbyde Gud!
> Bare tanken om Anders Samuelsens psykopatiske fjæs kan få det til at
> løbe koldt ned af ryggen på mig!
>
> Jens

Liberal Alliance er noget bras. Det er det samme højrerabiate stof som Tea
Party bevægelsen i USA er lavet af. Der er ingen forskel, LA er et oprør fra
det yderste højre i dansk politik.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Martin Larsen (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 04-11-10 02:52

On 2010-11-04 01:32, Lyrik wrote:
>
> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
> og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
> meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
> mere rød!

Tag din medicin!

Mvh
Martin

Bo Warming (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-11-10 03:44

On Thu, 04 Nov 2010 02:51:55 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 2010-11-04 01:32, Lyrik wrote:
>>
>> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
>> og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
>> meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
>> mere rød!
>
>Tag din medicin!
>
Lyrik kan være vildledt i mangt og meget, men fri os for mudderkast og
andet personfnidder vedr de væsentlige pointer at

1. Tea Party er ikke lutter sundt frihedssyn. Der er småfejl hos Sarah
Palin og o'Donell - heksen der tabte i senatsvalget
Og forbud mod onani og abort er så afskyeligt at man mindes Søvndals
og andre stalinisters forbudsliderlighed i DK (danskerne er dog værre
vedr fx tobak og ludere)
2. Krigseventyr er ikke så god en måde at dukke muslimer som udvisning

Martin Larsen (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 04-11-10 15:22

On 2010-11-04 03:43, Bo Warming wrote:
> On Thu, 04 Nov 2010 02:51:55 +0100, Martin Larsen
> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
>> On 2010-11-04 01:32, Lyrik wrote:
>>>
>>> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
>>> og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
>>> meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
>>> mere rød!
>>
>> Tag din medicin!
>>
> Lyrik kan være vildledt i mangt og meget, men fri os for mudderkast og
> andet personfnidder vedr de væsentlige pointer at

Ja, jeg vidste at BW ville knæreflekse her. Men der ER tilfælde hvor
sammenfatning af kommentar er påkrævet.

> 1. Tea Party er ikke lutter sundt frihedssyn. Der er småfejl hos Sarah
> Palin og o'Donell - heksen der tabte i senatsvalget

Jo, men tal politik i stedet for at blive rød i hovedet af mangel på
selvkontrol.

> Og forbud mod onani og abort er så afskyeligt at man mindes Søvndals

Det er et udmærket synspunkt, men ikke noget for verdslig lovgivning. En
skønhedsfejl, som de fleste politikere begår, desværre.

> og andre stalinisters forbudsliderlighed i DK (danskerne er dog værre
> vedr fx tobak og ludere)

Men dog ikke så slemt som Lyriks Gulag.

> 2. Krigseventyr er ikke så god en måde at dukke muslimer som udvisning

Hvor tror du vi var henne i kristenheden, hvis ikke muslimerne var bange
for vores ildkraft??

Mvh
Martin

Kim Larsen \(på AltB~ (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 04-11-10 15:30

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4cd2c186$0$23758$14726298@news.sunsite.dk

> Hvor tror du vi var henne i kristenheden, hvis ikke muslimerne var
> bange for vores ildkraft??

Kristenheden er skide-ligegyldig, det er Islam også. Men hvis nogen forsøger
at begrænse vores frihed så må de enten lære at indordne sig eller skride ud
af Danmark. Længere er den ikke. Ingen religion kan retfærdiggøres som
argument for krigsførelse, heriblandt hverken kristendommen eller islam.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (04-11-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 04-11-10 16:00

On Thu, 4 Nov 2010 15:29:51 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

>> Hvor tror du vi var henne i kristenheden, hvis ikke muslimerne var
>> bange for vores ildkraft??
>
> Kristenheden er skide-ligegyldig, det er Islam også.

Bare det dog var så vel.

> Men hvis nogen forsøger
> at begrænse vores frihed så må de enten lære at indordne sig eller skride ud
> af Danmark.

Det er jo præcis det modsatte du støtter.

>Længere er den ikke. Ingen religion kan retfærdiggøres som
> argument for krigsførelse, heriblandt hverken kristendommen eller islam.

Så fatter jeg ikke hvorfor du kalder dig "rød".

Kim Larsen \(på AltB~ (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 04-11-10 17:40

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1fb90fjc3tiul.1xgbpv8dg6bk7$.dlg@40tude.net
> On Thu, 4 Nov 2010 15:29:51 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>>> Hvor tror du vi var henne i kristenheden, hvis ikke muslimerne var
>>> bange for vores ildkraft??
>>
>> Kristenheden er skide-ligegyldig, det er Islam også.
>
> Bare det dog var så vel.

Den er skide-ligegyldig i et sekulært samfund som netop det danske burde
være.

>> Men hvis nogen forsøger
>> at begrænse vores frihed så må de enten lære at indordne sig eller
>> skride ud af Danmark.
>
> Det er jo præcis det modsatte du støtter.

Nej, det er det ikke.

>> Længere er den ikke. Ingen religion kan retfærdiggøres som
>> argument for krigsførelse, heriblandt hverken kristendommen eller
>> islam.
>
> Så fatter jeg ikke hvorfor du kalder dig "rød".

Ligesom jeg ikke fatter at du stemmer på en regering hvis spidskompetence er
at gøre livet så surt som muligt for netop dig og dine kontanthjælpsfæller.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (04-11-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 04-11-10 18:31

On Thu, 4 Nov 2010 17:40:20 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

>>>> Hvor tror du vi var henne i kristenheden, hvis ikke muslimerne var
>>>> bange for vores ildkraft??
>>>
>>> Kristenheden er skide-ligegyldig, det er Islam også.
>>
>> Bare det dog var så vel.
>
> Den er skide-ligegyldig i et sekulært samfund som netop det danske burde
> være.

Det er jo netop det religionen desværre IKKE er. Du er naiv hvis du tror
det.

>>> Men hvis nogen forsøger
>>> at begrænse vores frihed så må de enten lære at indordne sig eller
>>> skride ud af Danmark.
>>
>> Det er jo præcis det modsatte du støtter.
>
> Nej, det er det ikke.

Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op kriminalitet
blandt indvandrerne, men hellere vil skrige "racist", når nogen påpeger
indvandrernes enorme overrepresentation i kriminalitetsstatistikkerne.

>>> Længere er den ikke. Ingen religion kan retfærdiggøres som
>>> argument for krigsførelse, heriblandt hverken kristendommen eller
>>> islam.
>>
>> Så fatter jeg ikke hvorfor du kalder dig "rød".
>
> Ligesom jeg ikke fatter at du stemmer på en regering hvis spidskompetence er
> at gøre livet så surt som muligt for netop dig og dine kontanthjælpsfæller.

Der kan skriver tykke bøger om hvad du ikke fatter.

Kim Larsen \(på AltB~ (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 04-11-10 21:54

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:pokxozng1mg2.oa70cij9zx3e$.dlg@40tude.net
> On Thu, 4 Nov 2010 17:40:20 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>>>>> Hvor tror du vi var henne i kristenheden, hvis ikke muslimerne var
>>>>> bange for vores ildkraft??
>>>>
>>>> Kristenheden er skide-ligegyldig, det er Islam også.
>>>
>>> Bare det dog var så vel.
>>
>> Den er skide-ligegyldig i et sekulært samfund som netop det danske
>> burde være.
>
> Det er jo netop det religionen desværre IKKE er. Du er naiv hvis du
> tror det.
>
>>>> Men hvis nogen forsøger
>>>> at begrænse vores frihed så må de enten lære at indordne sig eller
>>>> skride ud af Danmark.
>>>
>>> Det er jo præcis det modsatte du støtter.
>>
>> Nej, det er det ikke.
>
> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op kriminalitet
> blandt indvandrerne, men hellere vil skrige "racist", når nogen
> påpeger indvandrernes enorme overrepresentation i
> kriminalitetsstatistikkerne.

Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden meningsforstyrrende fejl ?

>>>> Længere er den ikke. Ingen religion kan retfærdiggøres som
>>>> argument for krigsførelse, heriblandt hverken kristendommen eller
>>>> islam.
>>>
>>> Så fatter jeg ikke hvorfor du kalder dig "rød".
>>
>> Ligesom jeg ikke fatter at du stemmer på en regering hvis
>> spidskompetence er at gøre livet så surt som muligt for netop dig og
>> dine kontanthjælpsfæller.
>
> Der kan skriver tykke bøger om hvad du ikke fatter.

Ditto.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (05-11-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 05-11-10 07:03

On Thu, 4 Nov 2010 21:53:31 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

>>>>> Men hvis nogen forsøger
>>>>> at begrænse vores frihed så må de enten lære at indordne sig eller
>>>>> skride ud af Danmark.
>>>>
>>>> Det er jo præcis det modsatte du støtter.
>>>
>>> Nej, det er det ikke.
>>
>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op kriminalitet
>> blandt indvandrerne, men hellere vil skrige "racist", når nogen
>> påpeger indvandrernes enorme overrepresentation i
>> kriminalitetsstatistikkerne.
>
> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden meningsforstyrrende fejl ?

Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for "kriminalitet".


Kim Larsen \(på AltB~ (05-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 05-11-10 09:32

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1x853osw1exz0$.y3p61bwkgt1f$.dlg@40tude.net
> On Thu, 4 Nov 2010 21:53:31 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>>>>>> Men hvis nogen forsøger
>>>>>> at begrænse vores frihed så må de enten lære at indordne sig
>>>>>> eller skride ud af Danmark.
>>>>>
>>>>> Det er jo præcis det modsatte du støtter.
>>>>
>>>> Nej, det er det ikke.
>>>
>>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op
>>> kriminalitet blandt indvandrerne, men hellere vil skrige "racist",
>>> når nogen påpeger indvandrernes enorme overrepresentation i
>>> kriminalitetsstatistikkerne.
>>
>> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden meningsforstyrrende
>> fejl ?
>
> Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for "kriminalitet".

Det var ikke den eneste fejl, hr. kontanthjælpsmodtager.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (05-11-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 05-11-10 11:46

On Fri, 5 Nov 2010 09:32:13 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

>>>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op
>>>> kriminalitet blandt indvandrerne, men hellere vil skrige "racist",
>>>> når nogen påpeger indvandrernes enorme overrepresentation i
>>>> kriminalitetsstatistikkerne.
>>>
>>> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden meningsforstyrrende
>>> fejl ?
>>
>> Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for "kriminalitet".
>
> Det var ikke den eneste fejl, hr. kontanthjælpsmodtager.

Tja, jeg kan ikke finde flere, men du er da velkommen til at pege på dem.

Kim Larsen \(på AltB~ (05-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 05-11-10 15:09

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1a1vmjibcj08l$.1qdl6dblx6v8y$.dlg@40tude.net
> On Fri, 5 Nov 2010 09:32:13 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>>>>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op
>>>>> kriminalitet blandt indvandrerne, men hellere vil skrige "racist",
>>>>> når nogen påpeger indvandrernes enorme overrepresentation i
>>>>> kriminalitetsstatistikkerne.
>>>>
>>>> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden meningsforstyrrende
>>>> fejl ?
>>>
>>> Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for
>>> "kriminalitet".
>>
>> Det var ikke den eneste fejl, hr. kontanthjælpsmodtager.
>
> Tja, jeg kan ikke finde flere, men du er da velkommen til at pege på
> dem.

Det siger lidt om hvor dum du er.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (05-11-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 05-11-10 15:11

On Fri, 5 Nov 2010 15:08:42 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

>>>>>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op
>>>>>> kriminalitet blandt indvandrerne, men hellere vil skrige "racist",
>>>>>> når nogen påpeger indvandrernes enorme overrepresentation i
>>>>>> kriminalitetsstatistikkerne.
>>>>>
>>>>> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden meningsforstyrrende
>>>>> fejl ?
>>>>
>>>> Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for
>>>> "kriminalitet".
>>>
>>> Det var ikke den eneste fejl, hr. kontanthjælpsmodtager.
>>
>> Tja, jeg kan ikke finde flere, men du er da velkommen til at pege på
>> dem.
>
> Det siger lidt om hvor dum du er.

LOL. Det siger da mere om DIG, når du påstår der er flere fejl, men ikke
kan pege på hvor de er. )))))))))))

Kim Larsen \(på AltB~ (05-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 05-11-10 16:30

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:hqa967bdbshg$.1k74xt0nq3vvv$.dlg@40tude.net
> On Fri, 5 Nov 2010 15:08:42 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>>>>>>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op
>>>>>>> kriminalitet blandt indvandrerne, men hellere vil skrige
>>>>>>> "racist", når nogen påpeger indvandrernes enorme
>>>>>>> overrepresentation i kriminalitetsstatistikkerne.
>>>>>>
>>>>>> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden meningsforstyrrende
>>>>>> fejl ?
>>>>>
>>>>> Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for
>>>>> "kriminalitet".
>>>>
>>>> Det var ikke den eneste fejl, hr. kontanthjælpsmodtager.
>>>
>>> Tja, jeg kan ikke finde flere, men du er da velkommen til at pege på
>>> dem.
>>
>> Det siger lidt om hvor dum du er.
>
> LOL. Det siger da mere om DIG, når du påstår der er flere fejl, men
> ikke kan pege på hvor de er. )))))))))))

Du glemmer at skrive "på", din idiotiske chatnar af en kvajpande. Tag dog at
gå dine åndsforsnottede indlæg igennem inden du begynder at spille smart på
din kontanthjælpssofa.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (05-11-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 05-11-10 16:37

On Fri, 5 Nov 2010 16:30:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:hqa967bdbshg$.1k74xt0nq3vvv$.dlg@40tude.net
>> On Fri, 5 Nov 2010 15:08:42 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
>> eller Datemas.de) wrote:
>>
>>>>>>>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op
>>>>>>>> kriminalitet blandt indvandrerne, men hellere vil skrige
>>>>>>>> "racist", når nogen påpeger indvandrernes enorme
>>>>>>>> overrepresentation i kriminalitetsstatistikkerne.
>>>>>>>
>>>>>>> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden meningsforstyrrende
>>>>>>> fejl ?
>>>>>>
>>>>>> Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for
>>>>>> "kriminalitet".
>>>>>
>>>>> Det var ikke den eneste fejl, hr. kontanthjælpsmodtager.
>>>>
>>>> Tja, jeg kan ikke finde flere, men du er da velkommen til at pege på
>>>> dem.
>>>
>>> Det siger lidt om hvor dum du er.
>>
>> LOL. Det siger da mere om DIG, når du påstår der er flere fejl, men
>> ikke kan pege på hvor de er. )))))))))))
>
> Du glemmer at skrive "på", din idiotiske chatnar af en kvajpande. Tag dog at
> gå dine åndsforsnottede indlæg igennem inden du begynder at spille smart på
> din kontanthjælpssofa.

Jeg glemte et ord. Stor katastrofe. Lad os tilkalde hæren, for Kim Larsen
er helt ude og skide fordi der mangler et lille ord.

Men det er da godt at du kan kaste med lidt mudder, i stedet for at
forholde dig til indholdet, som ALLE andre end dig forstod udmærket.

Kim Larsen \(på AltB~ (05-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 05-11-10 16:54

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:p167h9nh7v36$.1xqap823782jh$.dlg@40tude.net
> On Fri, 5 Nov 2010 16:30:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>> news:hqa967bdbshg$.1k74xt0nq3vvv$.dlg@40tude.net
>>> On Fri, 5 Nov 2010 15:08:42 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
>>> eller Datemas.de) wrote:
>>>
>>>>>>>>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op
>>>>>>>>> kriminalitet blandt indvandrerne, men hellere vil skrige
>>>>>>>>> "racist", når nogen påpeger indvandrernes enorme
>>>>>>>>> overrepresentation i kriminalitetsstatistikkerne.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden
>>>>>>>> meningsforstyrrende fejl ?
>>>>>>>
>>>>>>> Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for
>>>>>>> "kriminalitet".
>>>>>>
>>>>>> Det var ikke den eneste fejl, hr. kontanthjælpsmodtager.
>>>>>
>>>>> Tja, jeg kan ikke finde flere, men du er da velkommen til at pege
>>>>> på dem.
>>>>
>>>> Det siger lidt om hvor dum du er.
>>>
>>> LOL. Det siger da mere om DIG, når du påstår der er flere fejl, men
>>> ikke kan pege på hvor de er. )))))))))))
>>
>> Du glemmer at skrive "på", din idiotiske chatnar af en kvajpande.
>> Tag dog at gå dine åndsforsnottede indlæg igennem inden du begynder
>> at spille smart på din kontanthjælpssofa.
>
> Jeg glemte et ord. Stor katastrofe. Lad os tilkalde hæren, for Kim
> Larsen er helt ude og skide fordi der mangler et lille ord.
>
> Men det er da godt at du kan kaste med lidt mudder, i stedet for at
> forholde dig til indholdet, som ALLE andre end dig forstod udmærket.

Ha ha ha, du er en latterlig chatnar, Steen. Du kan ikke engang indrømme at
du har kvajet dig. Hold da kæft hvor du forekommer sølle på din
kontanthjælpssofa.

ROFL

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (05-11-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 05-11-10 17:12

On Fri, 5 Nov 2010 16:53:45 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:p167h9nh7v36$.1xqap823782jh$.dlg@40tude.net
>> On Fri, 5 Nov 2010 16:30:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
>> eller Datemas.de) wrote:
>>
>>> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>>> news:hqa967bdbshg$.1k74xt0nq3vvv$.dlg@40tude.net
>>>> On Fri, 5 Nov 2010 15:08:42 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
>>>> eller Datemas.de) wrote:
>>>>
>>>>>>>>>> Jo, du påstår du er socialist, der jo IKKE vil stramme op
>>>>>>>>>> kriminalitet blandt indvandrerne, men hellere vil skrige
>>>>>>>>>> "racist", når nogen påpeger indvandrernes enorme
>>>>>>>>>> overrepresentation i kriminalitetsstatistikkerne.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kunne du ikke prøve at skrive det der om uden
>>>>>>>>> meningsforstyrrende fejl ?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Der skulle stå "kriminalitetsbekæmpelse" i stedet for
>>>>>>>> "kriminalitet".
>>>>>>>
>>>>>>> Det var ikke den eneste fejl, hr. kontanthjælpsmodtager.
>>>>>>
>>>>>> Tja, jeg kan ikke finde flere, men du er da velkommen til at pege
>>>>>> på dem.
>>>>>
>>>>> Det siger lidt om hvor dum du er.
>>>>
>>>> LOL. Det siger da mere om DIG, når du påstår der er flere fejl, men
>>>> ikke kan pege på hvor de er. )))))))))))
>>>
>>> Du glemmer at skrive "på", din idiotiske chatnar af en kvajpande.
>>> Tag dog at gå dine åndsforsnottede indlæg igennem inden du begynder
>>> at spille smart på din kontanthjælpssofa.
>>
>> Jeg glemte et ord. Stor katastrofe. Lad os tilkalde hæren, for Kim
>> Larsen er helt ude og skide fordi der mangler et lille ord.
>>
>> Men det er da godt at du kan kaste med lidt mudder, i stedet for at
>> forholde dig til indholdet, som ALLE andre end dig forstod udmærket.
>
> Ha ha ha, du er en latterlig chatnar, Steen. Du kan ikke engang indrømme at
> du har kvajet dig.

ROTFLMAO. Et klassisk fodskud fra din side. )

Hvad var der ved "Der skulle stå" og "Jeg glemte et ord" som du ikke
forstod.?

Jeg er da helt klar over at jeg lavede et par fejl.

>Hold da kæft hvor du forekommer sølle på din
> kontanthjælpssofa.

Så længe det KUN er dig der mener det, så overlever jeg sgu nok. ))

Kim Larsen \(på AltB~ (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 06-11-10 00:18

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:18cl7zjw6mhw9$.b3sqidwky9d3$.dlg@40tude.net
>
> Jeg er da helt klar over at jeg lavede et par fejl.

Et par fejl ? Du agerede total grammatik-spadser og du kunne ikke engang
finde dine egne fejl men skulle have mig til at finde dem for dig mens du
samtidig spillede smart. Grav du skamfuldt ansigtet dybt ned i din
kontanthjælpssofa og grim dig rigtig længe.

LOL

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (06-11-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 06-11-10 01:00

On Sat, 6 Nov 2010 00:18:23 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

>> Jeg er da helt klar over at jeg lavede et par fejl.
>
> Et par fejl ?

Ja, 2 = et par.

>Du agerede total grammatik-spadser

LOL. Det var ikke grammatikken jeg lavede fejl i, men et forkert ord, og et
ord der manglede.

> og du kunne ikke engang
> finde dine egne fejl men skulle have mig til at finde dem for dig mens du
> samtidig spillede smart. Grav du skamfuldt ansigtet dybt ned i din
> kontanthjælpssofa og grim dig rigtig længe.
>
> LOL

Ufatteligt at du ikke kan se, at det er dig selv der er til grin.

PS: Det hedder IKKE 'grim dig' men 'græm dig', din stave-spasser.

Kim Larsen \(på AltB~ (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 06-11-10 13:22

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:66elddbjig66$.tyv3owr4jk1x$.dlg@40tude.net
> On Sat, 6 Nov 2010 00:18:23 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>>> Jeg er da helt klar over at jeg lavede et par fejl.
>>
>> Et par fejl ?
>
> Ja, 2 = et par.
>
>> Du agerede total grammatik-spadser
>
> LOL. Det var ikke grammatikken jeg lavede fejl i, men et forkert ord,
> og et ord der manglede.
>
>> og du kunne ikke engang
>> finde dine egne fejl men skulle have mig til at finde dem for dig
>> mens du samtidig spillede smart. Grav du skamfuldt ansigtet dybt ned
>> i din kontanthjælpssofa og grim dig rigtig længe.
>>
>> LOL
>
> Ufatteligt at du ikke kan se, at det er dig selv der er til grin.
>
> PS: Det hedder IKKE 'grim dig' men 'græm dig', din stave-spasser.

Du agerede total grammatik-spadser, ha ha ha... Grav dit grødhoved ned i din
kontanthjælpssofa og grim dig rigtig længe. Det ansigtsudtryk som du har når
du vræler er garanteret grimt, chatnar, ha ha ha...

LOL LOL LOL

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Bo Warming (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-11-10 16:10

On Thu, 04 Nov 2010 15:21:57 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 2010-11-04 03:43, Bo Warming wrote:
>> On Thu, 04 Nov 2010 02:51:55 +0100, Martin Larsen
>> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>
>>> On 2010-11-04 01:32, Lyrik wrote:
>>>>
>>>> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
>>>> og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
>>>> meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
>>>> mere rød!
>>>
>>> Tag din medicin!
>>>
>> Lyrik kan være vildledt i mangt og meget, men fri os for mudderkast og
>> andet personfnidder vedr de væsentlige pointer at
>
>Ja, jeg vidste at BW ville knæreflekse her. Men der ER tilfælde hvor
>sammenfatning af kommentar er påkrævet.
>
At mudderkaste om at DU BEHØVER PSYKOFARMAKA gir ikke givtig dialog
>> 1. Tea Party er ikke lutter sundt frihedssyn. Der er småfejl hos Sarah
>> Palin og o'Donell - heksen der tabte i senatsvalget
>
>Jo, men tal politik i stedet for at blive rød i hovedet af mangel på
>selvkontrol.

Præciser hvad du mener med det,please `

>> Og forbud mod onani og abort er så afskyeligt at man mindes Søvndals
>
>Det er et udmærket synspunkt, men ikke noget for verdslig lovgivning. En
>skønhedsfejl, som de fleste politikere begår, desværre.
>
>> og andre stalinisters forbudsliderlighed i DK (danskerne er dog værre
>> vedr fx tobak og ludere)
>
>Men dog ikke så slemt som Lyriks Gulag.
>
>> 2. Krigseventyr er ikke så god en måde at dukke muslimer som udvisning
>
>Hvor tror du vi var henne i kristenheden, hvis ikke muslimerne var bange
>for vores ildkraft??
>
>Mvh
>Martin

Ja vi fik dem ud af Balkan ved at Lepanto og østrigsk hær ku lammetæve
med kanoner, men idag tør vi ikke sætte militær til at beskytte
grænser og så hjælper ildkraf jo ikke.

USA-krig i muslmlande skal skabe job til negersoldatervælgere og ikke
skræmme Islam

Claus E. Petersen (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 04-11-10 04:28

Den 04-11-2010 01:32, Lyrik skrev:
> Sådan var ordlyden:
> "@jenserikbech I wished it was that way in the Southeastern US. I have
> pretty much been forced to become a prisoner in my parents house and I
> do NOT like that."
>
> Det er de betingelser som USA kan "tilbyde" en asperger.
>
> Nej under betingelser som små skatter og fylde lommerne på de rige,
> som republikanerne står for,(samt de konservative her i landet), så
> tabes de mindre rige og de mindre "geniale pengepugere" i svinget.
>
> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
> og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
> meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
> mere rød!


> "Støt vore soldater" står der bag på en del biler. Og den jeg kørte
> bag ved i dag var ved siden af udstyret med et stort Dannebrog! Det
> virker som om disse "støtter" vil sørge for at hver eneste ung mand i
> Danmark skal udstyres med krykker! Hvis de støtter dem, så hent dem
> hjem omgående! Red deres liv og førlighed! Det er den støtte de har
> brug for!

Hvis folk vælger at risikere liv og lemmer som konstabler er det vel
deres sag.
At du vil "hente dem hjem" gælder vel ikke kun professionelle soldater
ansat af det danske forsvar?
Tænk på de danske der risikerer "liv og førlighed" i udlandet, hvor de
arbejder for alle mulige forskellige arbejdsgivere, f.eks. den franske
fremmedlegion.

>
> De højredrejede som Anders Samuelsen vil ikke borgerne og de svage
> noget godt! De vil frådse i fiduser og selskabstømninger! De vil
> smykke sig med fotos af sig selv i kampvogne! Gensplejsninger og
> spekulationsgevinster! De vil stjæle fløden op af kaffen på hinanden!
> De skal ikke til regeringsmagten næste gang! Det forbyde Gud!
> Bare tanken om Anders Samuelsens psykopatiske fjæs kan få det til at
> løbe koldt ned af ryggen på mig!

Du er sgu da mere følelsespornografisk end et års abonnement på
"Lægeromanen".

1) Danske Politikere ønsker en dansk militær indsats et eller andet sted
2) Dansk forsvar hyrer soldater der vil påtage sig opgaven
3) De hyrede soldater vender hjem (på den ene eller anden måde)

Hvad er problemet?

Det næste bliver vel at vi skal frelse brandmænd og stillads arbejdere
fra sig selv.

>
> Jens


Kim Larsen \(på AltB~ (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 04-11-10 10:44

"Claus E. Petersen" <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i en meddelelse
news:4cd22827$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Den 04-11-2010 01:32, Lyrik skrev:
>> Sådan var ordlyden:
>> "@jenserikbech I wished it was that way in the Southeastern US. I
>> have pretty much been forced to become a prisoner in my parents
>> house and I do NOT like that."
>>
>> Det er de betingelser som USA kan "tilbyde" en asperger.
>>
>> Nej under betingelser som små skatter og fylde lommerne på de rige,
>> som republikanerne står for,(samt de konservative her i landet), så
>> tabes de mindre rige og de mindre "geniale pengepugere" i svinget.
>>
>> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i
>> USA, og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er
>> der ikke meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver
>> mere og mere rød!
>
>
>> "Støt vore soldater" står der bag på en del biler. Og den jeg kørte
>> bag ved i dag var ved siden af udstyret med et stort Dannebrog! Det
>> virker som om disse "støtter" vil sørge for at hver eneste ung mand i
>> Danmark skal udstyres med krykker! Hvis de støtter dem, så hent dem
>> hjem omgående! Red deres liv og førlighed! Det er den støtte de har
>> brug for!
>
> Hvis folk vælger at risikere liv og lemmer som konstabler er det vel
> deres sag.
> At du vil "hente dem hjem" gælder vel ikke kun professionelle soldater
> ansat af det danske forsvar?
> Tænk på de danske der risikerer "liv og førlighed" i udlandet, hvor de
> arbejder for alle mulige forskellige arbejdsgivere, f.eks. den franske
> fremmedlegion.
>
>>
>> De højredrejede som Anders Samuelsen vil ikke borgerne og de svage
>> noget godt! De vil frådse i fiduser og selskabstømninger! De vil
>> smykke sig med fotos af sig selv i kampvogne! Gensplejsninger og
>> spekulationsgevinster! De vil stjæle fløden op af kaffen på hinanden!
>> De skal ikke til regeringsmagten næste gang! Det forbyde Gud!
>> Bare tanken om Anders Samuelsens psykopatiske fjæs kan få det til at
>> løbe koldt ned af ryggen på mig!
>
> Du er sgu da mere følelsespornografisk end et års abonnement på
> "Lægeromanen".
>
> 1) Danske Politikere ønsker en dansk militær indsats et eller andet
> sted 2) Dansk forsvar hyrer soldater der vil påtage sig opgaven
> 3) De hyrede soldater vender hjem (på den ene eller anden måde)
>
> Hvad er problemet?

At de er dybt skadede psykisk når de vender hjem, nogle af dem vender hjem
fysisk maltrakterede, nogle af dem i ligposer. Alt sammen i en krig som ikke
løser det mindste problem over for et folk som burde være os rablende
ligegyldige. DET er problemet. DET er en uanstændig måde at regere et land
på.

Lyrik udtaler stor kritik af USA og Danmark og hvert eneste ord er fuldt ud
berettiget. Hvert eneste ord er 100 % korrekt. Den borgerlige regering er
ikke til gavn for folket men til gavn for overklassen. Sådan har det altid
været. Alligevel har vi et antal masochister i Danmark som bliver ved med at
stemme det borgerlige lort til magten med jævne mellemrum. Det er trist men
nu har vi da udsigt til at vi slipper af med den lorteregering, som vi pt.
er belemret med, til næste valg. Forhåbentlig bliver Danmarks slikken Uncle
Sam dybt oppe i røven også sat på pause så længe indtil en ny katastrofe af
en borgerlig regering igen får mulighed for at hærge vores land. Jeg har
fuldstændig det samme syn på Liberal Alliance som Lyrik: En kvalmende
følelse hver gang jeg ser Anders Samuelsens grimme fjæs tone frem i
nyhedsmedierne eller for den sags skyld en hvilken som helst anden af
Liberal Alliances politikere.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Lyrik (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 04-11-10 05:31

On 4 Nov., 04:27, "Claus E. Petersen" <snurrber...@REMOVEyahoo.com>
wrote:
> Den 04-11-2010 01:32, Lyrik skrev:

> Hvis folk vælger at risikere liv og lemmer som konstabler er det vel
> deres sag.
> At du vil "hente dem hjem" gælder vel ikke kun professionelle soldater
> ansat af det danske forsvar?
> Tænk p de danske der risikerer "liv og førlighed" i udlandet, hvor de
> arbejder for alle mulige forskellige arbejdsgivere, f.eks. den franske
> fremmedlegion.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg tager skarpt afstand fra din holdning gående ud på at krig er et
håndværk som danske soldater kan udføre hvor det passer dem! Krig er
en national opgave og kan kun udføres mod nationer vi er i krig med.
Danske lejesoldater bør ikke finde sted. De bør arresteres og drages
til ansvar for deres forbrydelser imod menneskeheden!

Jens

Bo Warming (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-11-10 16:02

On Thu, 4 Nov 2010 04:31:14 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>On 4 Nov., 04:27, "Claus E. Petersen" <snurrber...@REMOVEyahoo.com>
>wrote:
>> Den 04-11-2010 01:32, Lyrik skrev:
>
>> Hvis folk vælger at risikere liv og lemmer som konstabler er det vel
>> deres sag.
>> At du vil "hente dem hjem" gælder vel ikke kun professionelle soldater
>> ansat af det danske forsvar?
>> Tænk p de danske der risikerer "liv og førlighed" i udlandet, hvor de
>> arbejder for alle mulige forskellige arbejdsgivere, f.eks. den franske
>> fremmedlegion.
>
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>Jeg tager skarpt afstand fra din holdning gående ud på at krig er et
>håndværk som danske soldater kan udføre hvor det passer dem! Krig er
>en national opgave og kan kun udføres mod nationer vi er i krig med.
>Danske lejesoldater bør ikke finde sted. De bør arresteres og drages
>til ansvar for deres forbrydelser imod menneskeheden!
>
Blev verden bedre af Nyrnberg Trial ?

Ivannof (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 04-11-10 03:31

On 4 Nov., 01:32, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> Sådan var ordlyden:
> "@jenserikbech I wished it was that way in the Southeastern US. I have
> pretty much been forced to become a prisoner in my parents house and I
> do NOT like that."
>
> Det er de betingelser som USA kan "tilbyde" en asperger.
>
> Nej under betingelser som små skatter og fylde lommerne på de rige,
> som republikanerne står for,(samt de konservative her i landet), så
> tabes de mindre rige og de mindre "geniale pengepugere" i svinget.
>
> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
> og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
> meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
> mere rød!
> "Støt vore soldater" står der bag på en del biler. Og den jeg kørte
> bag ved i dag var ved siden af udstyret med et stort Dannebrog! Det
> virker som om disse "støtter" vil sørge for at hver eneste ung mand i
> Danmark skal udstyres med krykker! Hvis de støtter dem, så hent dem
> hjem omgående! Red deres liv og førlighed! Det er den støtte de har
> brug for!
>
>
> Jens

Jeg er enig med dig Jens. Men måske af andre årsager.

Jeg mener at man tog til Irak og derefter Afghanistan af idealistiske
årsager i den tro at "folket" ville modtage os med åbne arme og
demokratisere deres samfund i overensstemmelse med "det universelle
menneskes" iboende tilskyndelser.

Graden af naivitet i det udsagn er forhåbentlig ved at gå op for de
fleste beslutningstagere. Forhåbentlig ender det med en resolution,
der siger : Vi prøvede, men den gik ikke.

Jeg synes vi må leve med at når vi trækker os ud af det, vil der ske
en hel del myrderier og massakrer før ting vender tilbage til samme
tilstand som før: En ny Saddam og et Talebanstyre i Afghanistan. Det
er dér de er og det må vi leve med. Hvis der sker ting vi ikke kan
leve med kan vi stadig bombe ovenfra, hvis vi da kan finde de
terroristtræningslejre som vil komme igen.

Det er lige som Jugoslavien for nogle hundrede år siden. Hvis de var
fredelige kunne man handle med dem, men hvis der var krigslarm når man
nærmede sig kysten, så sejlede man et andet sted med sin last.

Så lad alle vestlige soldater trække sig hjem. Sidste mand slukker og
lukker!

Der er ingen grund til at USA skal pantsætte sig hos Kina for at en
kvinde med 10 børn i Afghanistan skal have chancen for at uddanne sine
3 piger i en skole, som allerede er sprængt i luften 4 gange og som de
måske bliver straffet for med syre i ansigtet. Det er afghanernes
land. Det er afghanerne, der skal komme til fornuft. Og i det
muslimske land skal kristne ikke præke moral. Det går aldrig godt. Men
forhåbentlig findes der nogle gode muslimer der kan. Hvis de findes
bør de stå frem og tage over.

Hilsen Ivan

Kim Larsen \(på AltB~ (04-11-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 04-11-10 11:01

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:d8643d17-50c2-4f39-a15c-d13fca6a212b@l17g2000yqe.googlegroups.com
> On 4 Nov., 01:32, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
>> Sådan var ordlyden:
>> "@jenserikbech I wished it was that way in the Southeastern US. I
>> have pretty much been forced to become a prisoner in my parents
>> house and I do NOT like that."
>>
>> Det er de betingelser som USA kan "tilbyde" en asperger.
>>
>> Nej under betingelser som små skatter og fylde lommerne på de rige,
>> som republikanerne står for,(samt de konservative her i landet), så
>> tabes de mindre rige og de mindre "geniale pengepugere" i svinget.
>>
>> Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i
>> USA, og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er
>> der ikke meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver
>> mere og mere rød!
>> "Støt vore soldater" står der bag på en del biler. Og den jeg kørte
>> bag ved i dag var ved siden af udstyret med et stort Dannebrog! Det
>> virker som om disse "støtter" vil sørge for at hver eneste ung mand i
>> Danmark skal udstyres med krykker! Hvis de støtter dem, så hent dem
>> hjem omgående! Red deres liv og førlighed! Det er den støtte de har
>> brug for!
>>
>>
>> Jens
>
> Jeg er enig med dig Jens. Men måske af andre årsager.
>
> Jeg mener at man tog til Irak og derefter Afghanistan af idealistiske
> årsager i den tro at "folket" ville modtage os med åbne arme og
> demokratisere deres samfund i overensstemmelse med "det universelle
> menneskes" iboende tilskyndelser.
>
> Graden af naivitet i det udsagn er forhåbentlig ved at gå op for de
> fleste beslutningstagere. Forhåbentlig ender det med en resolution,
> der siger : Vi prøvede, men den gik ikke.
>
> Jeg synes vi må leve med at når vi trækker os ud af det, vil der ske
> en hel del myrderier og massakrer før ting vender tilbage til samme
> tilstand som før: En ny Saddam og et Talebanstyre i Afghanistan. Det
> er dér de er og det må vi leve med. Hvis der sker ting vi ikke kan
> leve med kan vi stadig bombe ovenfra, hvis vi da kan finde de
> terroristtræningslejre som vil komme igen.
>
> Det er lige som Jugoslavien for nogle hundrede år siden. Hvis de var
> fredelige kunne man handle med dem, men hvis der var krigslarm når man
> nærmede sig kysten, så sejlede man et andet sted med sin last.
>
> Så lad alle vestlige soldater trække sig hjem. Sidste mand slukker og
> lukker!
>
> Der er ingen grund til at USA skal pantsætte sig hos Kina for at en
> kvinde med 10 børn i Afghanistan skal have chancen for at uddanne sine
> 3 piger i en skole, som allerede er sprængt i luften 4 gange og som de
> måske bliver straffet for med syre i ansigtet. Det er afghanernes
> land. Det er afghanerne, der skal komme til fornuft. Og i det
> muslimske land skal kristne ikke præke moral. Det går aldrig godt. Men
> forhåbentlig findes der nogle gode muslimer der kan. Hvis de findes
> bør de stå frem og tage over.
>
> Hilsen Ivan

Men det var ikke fordi at det skortede på advarsler fra venstrefløjen imod
at kaste sig ud i de her beskidte USA-krige. Os på venstrefløjen vidste vi
fik ret, jeg var ikke det mindste i tvivl om det katastrofale i regeringens
krigsbeslutninger. Og jeg fik 100 % ret. Det bliver hårdt når vi danskere
skal fortælle de psykisk/fysiks ødelagte soldater og deres pårørende og de
dræbte soldaters pårørende at den danske stat lokkede unge friske mennesker
med fremtiden for sig ud i en krig til ingen verdens nytte overhovedet. Og
det kommer til at ske - det kommer til at ske - det er 100 % sikkert. Håber
at de berørte personer kan klare det psykisk når sandheden går op for dem.
Alt dette bærer regeringen det kæmpemæssige store ansvar for. Men desværre
bliver, efter al sandsynlighed, ingen af de politikere, som uansvarligt
besluttede at Danmark skulle kaste sig ud i flere meningsløse og unødvendige
krige, nogensinde stillet til ansvar for det. Så ansvaret vil desværre altid
være illusorisk/teoretisk.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Bruno Christensen (08-11-2010)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 08-11-10 20:13

On Thu, 4 Nov 2010 02:31:10 -0700 (PDT), Ivannof wrote:

> Der er ingen grund til at USA skal pantsætte sig hos Kina for at en
> kvinde med 10 børn i Afghanistan skal have chancen for at uddanne sine
> 3 piger i en skole, som allerede er sprængt i luften 4 gange og som de
> måske bliver straffet for med syre i ansigtet. Det er afghanernes
> land. Det er afghanerne, der skal komme til fornuft. Og i det
> muslimske land skal kristne ikke præke moral. Det går aldrig godt. Men
> forhåbentlig findes der nogle gode muslimer der kan. Hvis de findes
> bør de stå frem og tage over.

Beklager et sent indlæg.

Englænderne forsøgte sig i omkring 100 år.

Russerne i 20 år.

Hvorlænge skal der til før Danmark indser at et folk der tørrer sig i røven
med en sten, de kan ikke civiliseres!

--
MVH
Bruno

J. Nielsen (04-11-2010)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 04-11-10 17:03

On Wed, 3 Nov 2010 17:32:36 -0700 (PDT), Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

>Sådan var ordlyden:
>"@jenserikbech I wished it was that way in the Southeastern US. I have
>pretty much been forced to become a prisoner in my parents house and I
>do NOT like that."
>
>Det er de betingelser som USA kan "tilbyde" en asperger.
>
>Nej under betingelser som små skatter og fylde lommerne på de rige,
>som republikanerne står for,(samt de konservative her i landet), så
>tabes de mindre rige og de mindre "geniale pengepugere" i svinget.

Hvis du tror at republikanerne er blot "de riges" parti, er du
hjerteskærende naiv.

>Når jeg ser de åndelige dværge der nu har vundet midtvejsvalget i USA,
>og de trillioner de ødsler ud på åndsvage krigseventyr, så er der ikke
>meget håb for Amerika! Jeg sidder lige så stille og bliver mere og
>mere rød!
>"Støt vore soldater" står der bag på en del biler. Og den jeg kørte
>bag ved i dag var ved siden af udstyret med et stort Dannebrog! Det
>virker som om disse "støtter" vil sørge for at hver eneste ung mand i
>Danmark skal udstyres med krykker! Hvis de støtter dem, så hent dem
>hjem omgående! Red deres liv og førlighed! Det er den støtte de har
>brug for!

Unge mænd vil have action og oplevelser - sådan har det været til alle
tider. Du tror da ikke for alvor på at unge mennesker, der melder sig
frivilligt, gør det for at kæmpe for frihed og demokrati?

>De højredrejede som Anders Samuelsen vil ikke borgerne og de svage
>noget godt! De vil frådse i fiduser og selskabstømninger! De vil
>smykke sig med fotos af sig selv i kampvogne! Gensplejsninger og
>spekulationsgevinster! De vil stjæle fløden op af kaffen på hinanden!
>De skal ikke til regeringsmagten næste gang! Det forbyde Gud!
>Bare tanken om Anders Samuelsens psykopatiske fjæs kan få det til at
>løbe koldt ned af ryggen på mig!

Prøv nu at simulere lidt åndsfrisk, Jens. Verden går heller ikke under
denne gang...
--

-JN-

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408848
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste