Rendez-Vous 4 cover
Fra : Thomas

Dato : 03-11-10 14:08

Jeg har brugt riiiigtig mange timer på, at få dette cover til at lyde
tæt på originalen, og lavede også lige en lille video til det.

http://www.youtube.com/watch?v=2FJ0HyCkmvs&hd=1

Hvad synes I om det?
Er der andre Jarre-fans - out there?

mvh
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Hauge

Dato : 03-11-10 21:15

Den 03-11-2010 21:08, Thomas skrev:
> Jeg har brugt riiiigtig mange timer på, at få dette cover til at lyde
> tæt på originalen, og lavede også lige en lille video til det.

Cover? Hmm.. Så er det sq ret godt.

> Hvad synes I om det?

Ret godt.

> Er der andre Jarre-fans - out there?

Mon ikke, i hvert fald mig ;)

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 03-11-10 21:19

Den 03-11-2010 21:14, Hauge skrev:
> Ret godt.

Rodede lidt mere på tuben, og det er sgu godt det musik du laver..

Mvh Hauge

Fra : Michel

Dato : 04-11-10 00:09

"Thomas" <thhedk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har brugt riiiigtig mange timer på, at få dette cover til at lyde
> tæt på originalen, og lavede også lige en lille video til det.

> [...]

Ingen tvivl om, at det er suverænt flot lavet! Og jeg er i øvrigt stor fan
af Jean-Michel Jarre

Men når du er så kompetent (og det lyder det absolut som du er), hvorfor så
ikke lave din egen musik?

Jeg har selv keyboard (et Yahama) og nyder at spille lige ud af hovedet og
opfinde en ny melodi. Jeg har gehør, men er ikke fantastisk til det
tekniske.

Mange hilsner
Michel

Fra : Thomas

Dato : 03-11-10 23:17

On 4 Nov., 00:09, "Michel" <n...@mthanks.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har selv keyboard (et Yahama) og nyder at spille lige ud af hovedet og
> opfinde en ny melodi. Jeg har gehør, men er ikke fantastisk til det

Det er jo forskelligt hvad man er god til.
Jeg laver også lidt musik selv, men synes det er svært at finde på, så
det er mest beats, bas og lidt simple synth-gange, som jeg så smider
på mine bil videoer jeg render og laver:
http://www.youtube.com/my_videos

Det nummer jeg har lavet mest færdig, er nok dette:
http://www.youtube.com/watch?v=U6YyMklMcz0

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-11-10 09:57

[...]

Slet Ikke Dårligt....

Fan og fan... Det er nok at smøre lidt tykt på..

M.V.H....Benny..