Hvid iPhone måske forsinket
Fra : Henrik Münster

Dato : 02-11-10 20:27

Jeg var lige inde på Mediamac i dag. Det er ellers længe siden. Der
stod, at den hvide iPhone 4 er blevet udsat yderligere. Et rygte siger
endda, at den slet ikke kommer. Det er noget med, at de først vil
udskyde den til foråret. Så vil de udskyde den lidt mere. Når den næste
iPhone så præsenteres næste sommer, lidt før den kan leveres, vil de
fortælle, at den kommer som hvid (foruden sort), og at de til gengæld
ikke vil lave iPhone 4 i hvid, for nu kan det ikke betale sig, når næste
model er lige om hjørnet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 04-11-10 13:07

> [...]
> fortælle, at den kommer som hvid (foruden sort), og at de til gengæld
> ikke vil lave iPhone 4 i hvid, for nu kan det ikke betale sig, når næste

Så er fruen mopset ?

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-10 16:56

> Så er fruen mopset ?

Der skal vist mere til. For tiden er hun vist mest træt og udkørt, fordi
hun har så meget at se til.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 06-11-10 06:31

> Der skal vist mere til. For tiden er hun vist mest træt og udkørt, fordi
> hun har så meget at se til.

Den stakkel - så må du lade de husbondelige hormoner flyde frit i
weekend´en....opvartning, nusse, romantik, gaver, mad, blomster og sex -
det virker også på PM-piger -

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-11-10 23:31

> Den stakkel - så må du lade de husbondelige hormoner flyde frit i
> weekend´en....opvartning, nusse, romantik, gaver, mad, blomster og sex -
> det virker også på PM-piger -

PM? Post-menopausal? Helt så gammel er min kone ikke endnu. Ellers kan
jeg godt love for, at det der med overfladisk romantik ikke bider på
hende. Hun er lidt mere fornuftig og jordbunden og ikke så rosenrødt
romantisk anlagt. Hun bliver mere glad, hvis jeg vil stå op kl. 6 at
løbe en tur med hende og så rydde op på mit kontor. Ok, hun vil også
gerne have nogle pæne blomster i hjemmet, men det kan jeg såmænd også
godt lide.
Ellers har jeg bemærket, at hendes iPhone 3G er meget langsom i
forhold til min iPhone 4. Jeg har spurgt, om hun ikke ville have en sort
iPhone 4, nu hvor den hvide ikke er kommet. Hun mente nu godt, hun kunne
klare sig med den nuværende.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 07-11-10 19:01

> [...]
> forhold til min iPhone 4. Jeg har spurgt, om hun ikke ville have en sort
> iPhone 4, nu hvor den hvide ikke er kommet. Hun mente nu godt, hun kunne

Kan man ikke få et pink hylster til en iPhone 4 ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-11-10 19:21

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Kan man ikke få et pink hylster til en iPhone 4 ?

Min kone er altså voksen
Hun plejer at have røde iPod (Product Red) og hvid iPhone med rødt
hylster (fra Piel Frama). Nu kan man jo kombinere træning med Nike+ iPod
og GPS'en i iPhone 4. Det kræver bare en iPhone 4. Nike har nemlig lavet
et program til den. Nu bruger hun en iPod med en modtager i dock-stikket
og en føler på skoen. Det er mere besværligt og meget lidt præcist.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-11-10 19:05

> [...]
> forhold til min iPhone 4. Jeg har spurgt, om hun ikke ville have en sort
> iPhone 4, nu hvor den hvide ikke er kommet. Hun mente nu godt, hun kunne

hmmm .. jeg har også én herhjemme som stadig holder fast i en gaaaamel
Nokia skod mobil og venter på den hvide iPhone....

/thomas