Deling af CD/DVD med samme navn
Fra : h

Dato : 02-11-10 13:14

Hey,

Når man slår deling af CD/DVD til i 'settings/sharing' bliver navnet på
ens share automatisk title fra skiven.

Det kan være ret upraktisk hvis man default mounter det på en anden
enhed, og skal skifte navn hver gang.

Hvordan kan jeg dele mit DVD-drev med samme navn hver gang ?

Mvh. H

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-11-10 13:53

h <hhandresen@XXXgmailXXX.com> wrote:

> [...]
> enhed, og skal skifte navn hver gang.
>
> Hvordan kan jeg dele mit DVD-drev med samme navn hver gang ?

Det lyder generelt som lidt af en skod løsning ... hvad er grunden til
det ?

/thomas

Fra : h

Dato : 03-11-10 08:52

On 11/2/10 1:52 PM, Thomas von Hassel wrote:

> Det lyder generelt som lidt af en skod løsning ... hvad er grunden til
> det ?

Hmm hvorfor er det en skodløsning :S

Det er til mit appletv der kører xbmc.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-11-10 09:22

h <hhandresen@XXXgmailXXX.com> wrote:

> Hmm hvorfor er det en skodløsning :S

fordi det er en nødløsning til f.eks. en Macbook Air uden optisk drev
hvis man liiige skal bruge noget fra en CD/DVD

> Det er til mit appletv der kører xbmc.

aha ..

/thomas

Fra : h

Dato : 03-11-10 09:28

On 11/3/10 9:22 AM, Thomas von Hassel wrote:

> fordi det er en nødløsning til f.eks. en Macbook Air uden optisk drev
> hvis man liiige skal bruge noget fra en CD/DVD

Øhh - den må vidst være for din egen regning... Det er da meget normalt
at dele drev til enheder der mangler....

Men fair nok :)