'Pauset filhentning'?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 02-11-10 12:19

Jeg gik i går aftes - af nysgerrrighed - i gang med at downloade (noget
af?) Weekendavisens netavis som 'pdf' (bare for at se, hvorden dét
'virkede').
Man da jeg så, hvor mange MB, jeg var i gang med at hente, afbrød jeg
flux processen! :)
Nu står der permanent 'En pauset filhentning' nederst th. i mit
Firefox-vindue - hvordan får jeg det fjernet igen??

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-11-10 12:35

Hans Henrik Hansen <h2vhspam@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> Nu står der permanent 'En pauset filhentning' nederst th. i mit
> Firefox-vindue - hvordan får jeg det fjernet igen??

højreklik -> fjern ?

/thomas

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 02-11-10 14:46

> højreklik -> fjern ?

Maneg tak - der stod godt nok 'Annuller', men resultatet var som ønsket.

--
med venlig hilsen,
Hans