HTC Desire
Fra : Arkimedes

Dato : 31-10-10 14:32

Hej NG'er !!!

Kan man i HTC Desire's Kalender automatisk kopier Navn, Adresse og
Telefonnummer fra Kontaktpersoner

Arkimedes

Fra : emjeppesen

Dato : 31-10-10 15:53

Arkimedes skrev:

>Kan man i HTC Desire's Kalender automatisk kopier Navn, Adresse og
>Telefonnummer fra Kontaktpersoner

Ikke fra kalenderen, men du kan synkronisere med dine kontaktpersoner
i din gmail og du kan synkronisere med din kalender i google
kalenderen.
det samme mener jeg gælder for Outlook, hvis du bruger den.
Hilsen emj

Fra : Arkimedes

Dato : 31-10-10 16:41

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> [...]
> kalenderen.
> det samme mener jeg gælder for Outlook, hvis du bruger den.

EMJ - tak for svaret, men det med sync. på enten gmail eller Outlook duer
ikke, da det er sådan, at halvdelen af dem jeg jeg arbejder for har ikke
nogen PC og dermed ikke mail.

Når der er en af mine kunder som kontakter mig og vi skal lave en aftale om
besøg, kikker jeg kun i kalenderen, for jeg automatisk alle oplysningerne i
Kontaktpersoner.
Sådan er det i de mange Nokiaer, jeg har haft gennem årene og sådan vil jeg
helst have det.

Arkimedes

Fra : emjeppesen

Dato : 31-10-10 17:01

Arkimedes skrev:

>Når der er en af mine kunder som kontakter mig og vi skal lave en aftale om
>besøg, kikker jeg kun i kalenderen, for jeg automatisk alle oplysningerne i
>Kontaktpersoner.

Det har jeg ikke set til Desire.

Hilsen emj

Fra : Mendoza

Dato : 31-10-10 17:11

"emjeppesen" wrote in message

Arkimedes skrev:

> [...]
>besøg, kikker jeg kun i kalenderen, for jeg automatisk alle oplysningerne i

Hvordan virker det?

Geminicalendar til Desire kan gøre det, at du kan vælge en kontakt fra
kontaktpersoner, når du opretter en aftale.

Fra : Arkimedes

Dato : 31-10-10 21:49

> <Det har jeg ikke set til Desire.
>
> Hvordan virker det?
>
> Geminicalendar til Desire kan gøre det, at du kan vælge en kontakt fra
> kontaktpersoner, når du opretter en aftale.

Tak til alle for diverse svar.
----------------------------

Til Mendoza: Geminicalendar lyder spændende.
Meeeen - kan man selv definere, hvilke felter, som hvergang, bliver overført
til kalenderen, f.eks. Navn, Adresse og Telf. ???

Arkimedes

Fra : Mendoza

Dato : 01-11-10 18:23

"Arkimedes" wrote in message

> [...]

Meeeen - kan man selv definere, hvilke felter, som hvergang, bliver overført
til kalenderen, f.eks. Navn, Adresse og Telf. ???

Nej, det mener jeg ikke man kan.