Nazi-holocausts ældste forløber er Muhame~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 01:07

   Nazi-holocausts ældste forløber er Muhameds henrettelser af
Quraiza-jøderne. Alt dette er ikke historiske kuriositeter. Nutidens
muslimer er overalt forpligtede til at følge Profetens handlemåde.
Mogens Glistrup 1994-bog

"Forkynd kvalfulde straffe for den vantro." "Oh, I troende, bekæmp de
vantro, som bor i jeres naboskab; lad dem føle jeres strenghed." (sura
9,3
og 12,29)

   "I skal bekæmpe folk, med mindre de bekender sig til islam."
(sura 48,17)

"Vær ikke dovne i at søge og forfølge de vantro folk, selvom det
måtte
være jer ubehageligt." (sura 4,57
   En af misbrugerne siger selv til en af sine danske hjælpere:
"Den historie jeg fortalte dig den gang (til brug for
asylmyndighederne), var løgn. Men den fungerede jo." Weekendavisen 27.
Januar 1989).

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-10 02:51

On 2010-11-02 01:06, Bo Warming wrote:
> [...]
> "Den historie jeg fortalte dig den gang (til brug for
> asylmyndighederne), var løgn. Men den fungerede jo." Weekendavisen 27.

Selvfølgelig. Mænd med grå skægstubbe får asyl i Sverige, hvis de
fortæller at de er børn. Smarte advokater sælger sygehistorier til extra
pension.

Mvh
Martin

Fra : Patruljen

Dato : 02-11-10 01:16

On 2 Nov., 01:06, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> Quraiza-j derne. Alt dette er ikke historiske kuriositeter. Nutidens
> muslimer er overalt forpligtede til at f lge Profetens handlem de.
> Mogens Glistrup 1994-bog
>
>  "Forkynd kvalfulde straffe for den vantro." "Oh, I troende, bek mp de
> vantro, som bor i jeres naboskab; lad dem f le jeres strenghed." (sura
> 9,3
> og 12,29)
>
>         "I skal bek mpe folk, med mindre de bekender sig til islam."
> (sura 48,17)
>
>   "V r ikke dovne i at s ge og forf lge de vantro folk, selvom det

Lukas 12,49 Ild er jeg kommet for at kaste på jorden, og hvor ville
jeg ønske, at den allerede havde fænget.

Matthæus 10,34 Tro ikke, at jeg er kommet for at bringe fred på
jorden. Jeg er ikke kommet for at bringe fred, men sværd.
Matthæus 10,35 Jeg er kommet for at sætte splid mellem en mand og
hans far, en datter og hendes mor, en svigerdatter og hendes
svigermor,
Matthæus 10,36 og en mand får sine husfolk til fjender.
Matthæus 10,37 Den, der elsker far eller mor mere end mig, er mig
ikke værd, og den, der elsker søn eller datter mere end mig, er mig
ikke værd

Mener I, at jeg er kommet for at bringe fred på jorden? Nej, siger
jeg, ikke fred, men splid.
Lukas 12,52 Fra nu af vil fem i samme hus være i splid, tre mod to og
to mod tre,
Lukas 12,53 far i splid med søn, og søn med far, mor med datter, og
datter med mor, svigermor med sin svigerdatter, og svigerdatter med
sin svigermor.«

>  En af misbrugerne siger selv til en af sine danske hj lpere:
> "Den historie jeg fortalte dig den gang (til brug for
> asylmyndighederne), var l gn. Men den fungerede jo." Weekendavisen 27.
> Januar 1989).

En lille rap om den kristne Stein Bagger:
http://www.youtube.com/watch?v=K4j48D7niNE&p=82724FA78D20EFF0&playnext=1&index=70

Fra : \"@'

Dato : 02-11-10 12:44

On Tue, 2 Nov 2010 00:15:46 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Lukas 12,49 Ild er jeg kommet for at kaste på jorden,

så mangeler du bare at finde så mange kristne der tager ordene i GT
bogataveligt at det udgør et problem

problemerne med muhamedanerne er legio,velkendte og veldokumenterede

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 13:52

On Tue, 02 Nov 2010 12:43:57 +0100, "\"@'" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

> [...]
Ka vi handle.?
Du får alle detaljer om mit DNA og du får lov at følge det Ny
Testamente om at smide ild på jorden hvor vi har haft tid at tage sko
på. Deal?

>så mangeler du bare at finde så mange kristne der tager ordene i GT
>bogataveligt at det udgør et problem
>

>problemerne med muhamedanerne er legio,velkendte og veldokumenterede

Muslimer går op i korandetaljer når de angriber os
Og deres had-bibel er torturfixeret - det var Jesus ikke.