Betjent påkørt pga Martin Larsen-typer
Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 23:31

Modstandere af radiosender i biltage har megen ulykke på
samvittigheden, indirekte

Selvom Martin Larsens heppen på britiske molboers kamera-tosseri er
bedre end ingenting, er fobi mod effektiv overvågning klart medskyldig
i gårsdagens lemlestelse

Tyskernes Audi-ingeniører er langt fremme med robotstyring af biler.

Måske deres pres på myndighederne forhaler fremskridt endnu mere end
briter og deres fan på dansk usenet

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-10-10 02:09

Den 31-10-2010 00:31, Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Tyskernes Audi-ingeniører er langt fremme med robotstyring af biler.
>
> Måske deres pres på myndighederne forhaler fremskridt endnu mere end

Hvem er Martin Larsen?

Jeg søger, forgæves, i netaviserne efter manden.

Er han politiker?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-10 21:51

On Sun, 31 Oct 2010 02:08:30 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Hvem er Martin Larsen?
>
>Jeg søger, forgæves, i netaviserne efter manden.
>
>Er han politiker?

Han er en ret aktiv debatør på dk.politik

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-10 02:45

On Sun, 31 Oct 2010 02:08:30 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Hvem er Martin Larsen?
>
>Jeg søger, forgæves, i netaviserne efter manden.
>
>Er han politiker?

Gå efter bold ej mand

Det er ligegyldig om mit eksempel går på en MLarsen eller en EOlsen,
helt som chaførløse biler ku være lavet af Volkswagen så vel som af
Audi

Ignorer personfnidder, og glemmer du mit navn så omtal som "den
snakkesalige/skriveliderlige"

En kommunal psykiter sagde ved møde dengang jeg fik pension "Du fejler
sgu ikke en skide" og fornylig - "DEt nærmeste en diagnose jeg kan
give dig er HYPERTYM" altså hyperaktiv mht forslag a la Pippi
Langstrømpe