Spotlight hænger
Fra : jesper@dyk.net

Dato : 01-11-10 14:34

Hvad gør man, når spotlight bare står og ruller uden at indeksere?
Desuden oplever jeg lang starttid ved boot og langsom performance
efter perioder i dvale.

Jeg har kørt Diskværktøj og Disk Warrior, men det har ikke hjulpet.

10.6.4 på 2.8 GHz MacBookPro m. 4 GB Ram og 500 GB HD

//Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-10 21:40

jesper@dyk.net <jesper@dyk.dk> wrote:

> [...]
> efter perioder i dvale.
>
> Jeg har kørt Diskværktøj og Disk Warrior, men det har ikke hjulpet.

melder de at alt er fint ?

/thomas

Fra : jesper@dyk.net

Dato : 01-11-10 14:47

On 1 Nov., 21:39, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> melder de at alt er fint ?

Diskværktøjet reparerer hver gang en masse tilladelser ....

//Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-10 21:50

jesper@dyk.net <jesper@dyk.dk> wrote:

> Diskværktøjet reparerer hver gang en masse tilladelser ....

Reperation af disk tilladelser giver som regel ikke noget ...

Hvad med den anden .. Check disk ?

/thomas

Fra : jesper@dyk.net

Dato : 01-11-10 15:01

> Hvad med den anden .. Check disk ?
>
> /thomas

Den melder ok.

//Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-10 22:14

> Den melder ok.

i terminalen:

sudo mdutil -E /

For at starte forfra på Spotlight index ..

/thomas