Iphoto version 11 - har I mistet billeder?
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 01-11-10 21:29

Hej

Har lige installeret Ilife 2011, og læser til min skræk bagefter, at man
risikerer at miste billeder, når fotobiblioteket opdateres.

Umiddelbart har jeg ikke overblik over, om der er nogen der mangler.

Er der nogen herinde, der kan sige de har mistet noget, eller er det bare
noget der er blæst op i medierne?

http://nyhedsbrevsklik.mediamac.dk/mail/RLS?mid=679319377&guid=1gf4tb&lid=5082261

Mvh
Hans

Fra : Kurt Brixen

Dato : 01-11-10 22:01

On 2010-11-01 21:29:15 +0100, Hans Mouridsen said:

> [...]
>
> Umiddelbart har jeg ikke overblik over, om der er nogen der mangler.
>
> Er der nogen herinde, der kan sige de har mistet noget, eller er det

Jeg

har ikke mistet noget - mit iPhoto Library fylder det samme efter
opdatering som før (jeg har tjekket i TimeMachine).

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 01-11-10 23:08

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> wrote:
> [...]
>
> Umiddelbart har jeg ikke overblik over, om der er nogen der mangler.
>
> Er der nogen herinde, der kan sige de har mistet noget, eller er det

Det har skjedd med noen, men det ligger en oppdatering for dette i
Software Update. Er vel bare å passe på å kjøre oppdateringen før du
starter iPhoto. Og husk backup.

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 02-11-10 06:45

Hej

"Tor Einar Samdahl" <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> skrev i en
meddelelse

> Det har skjedd med noen, men det ligger en oppdatering for dette i
> Software Update. Er vel bare å passe på å kjøre oppdateringen før du
> starter iPhoto. Og husk backup.

Det er jeg blevet klar over, men har jo opdateret biblioteket inden, jeg
fandt ud af dette....

Mvh
Hans

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-11-10 09:32

> [...]

> meddelelse

>Individual.NET...

> Det er jeg blevet klar over, men har jo opdateret biblioteket inden, jeg

Hver gang der kommer en opdatering til et eller andet, så går det altid
galt for nogen. I nogle tilfælde er det blot tilfældigt. Andre gange er
der virkelig tale om en fejl, der så bliver rettet ved en optatering,
men så kan det jo være for sent. Apple anbefaler generelt, at man laver
en backup inden en opdatering. Jeg bruger selv Aperture, så jeg kan ikke
rigtig udtale mig om det her. Der var i hvert fald overhovedet ikke
nogen billeder, da jeg installerede iPhoto 11. Enten skal det være
sådan, eller også har jeg mistet alt.
--
Henrik Münster
Esbjerg