Apple TV?
Fra : Henrik 8600

Dato : 31-10-10 20:52

Fatter ikke helt hvad Apple TV kan?

Vi har fire pcér, én MacBook Pro og et gammelt B&O tv, hvad kan vu evt bruge
Apple TV til???

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-10-10 21:41

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Fatter ikke helt hvad Apple TV kan?
>
> Vi har fire pcér, én MacBook Pro og et gammelt B&O tv, hvad kan vu evt bruge
> Apple TV til???

du kan streame indhold som ligger i iTunes til dit fjernsyn ..

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 31-10-10 22:18

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Vi har fire pcér, én MacBook Pro og et gammelt B&O tv, hvad kan vu evt bruge
> Apple TV til???

Ingen ting. Apple TV kræver hdmi indgang på TV'et.

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-10-10 22:31

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Ingen ting. Apple TV kræver hdmi indgang på TV'et.

den nye ja .. den gamle kunne også snakke component.

/thomas

man kan stadig ikke købe den nye i danmark vel ?

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 01-11-10 08:28

On 31-10-2010 22:18, Martin Bredthauer wrote:

> Ingen ting. Apple TV kræver hdmi indgang på TV'et.

Kan klares med denne: http://www.av-connection.dk/?PGr=4490&ML=791

Jesper \

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 31-10-10 22:31

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> du kan streame indhold som ligger i iTunes til dit fjernsyn ..

Næppe til et gammelt B&O.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-11-10 16:11

Jesper Hartoft <news1@hartoft.net> writes:

> Kan klares med denne: http://www.av-connection.dk/?PGr=4490&ML=791

Kun 1800 bobs. Man skal dæleme være glad for sit fjernsyn så :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-10 16:26

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101101 <nospam0002+20101101@gmail.com> wrote:

> Kun 1800 bobs. Man skal dæleme være glad for sit fjernsyn så :)

Hvis det er B&O så er det jo peanuts ... ;) .. det giver du vel allerede
for det autoriserede kabler ?

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 01-11-10 21:31

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis det er B&O så er det jo peanuts ... ;) .. det giver du vel allerede
> for det autoriserede kabler ?
>

> /thomas

Haha, det er en gammel kasse jeg har fået foræret for 0 kr

H.