Playlister?
Fra : Henrik 8600

Dato : 30-10-10 22:50

Har bøvl med min MBP efter jeg har kørt programmet CleanMyMac.

Så derfor vil jeg installere SneLeoparden igen.

Men hvordan backer jeg eks. playlister op?

P.S. Har mit iTunes bibliotek liggende på en ekstern disk.

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-10-10 23:15

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Har bøvl med min MBP efter jeg har kørt programmet CleanMyMac.
>
> Så derfor vil jeg installere SneLeoparden igen.
>
> Men hvordan backer jeg eks. playlister op?
>
> P.S. Har mit iTunes bibliotek liggende på en ekstern disk.

Du kan bare reinstallere ... med mindre du formaterer disken så bliver
dine brugerdata og programmer intakt ...

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 31-10-10 07:11

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan bare reinstallere ... med mindre du formaterer disken så bliver
> dine brugerdata og programmer intakt ...
>
> /thomas

Ok, og hvis jeg formaterer?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-10-10 07:45

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Ok, og hvis jeg formaterer?

tager du ikke løbende backup .. f.eks. med Time Machine ?

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 31-10-10 20:00

> tager du ikke løbende backup .. f.eks. med Time Machine ?
>
> /thomas

Ikke pt.

Spørger på en anden måde: Hvor ligger Playlists?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-10-10 21:41

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Ikke pt.

hvorfor ?

> Spørger på en anden måde: Hvor ligger Playlists?

De ligger i dit iTunes Library under ~/Music/iTunes/

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 31-10-10 22:10

> hvorfor ?

> De ligger i dit iTunes Library under ~/Music/iTunes/
>
> /thomas

Kan ikke se dem, er de skjult på nogen måde?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-10-10 22:31

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Kan ikke se dem, er de skjult på nogen måde?

De ligger "indbygget" "iTunes Library" ...

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 01-11-10 21:35

> De ligger "indbygget" "iTunes Library" ...
>
> /thomas

Ok, men er de så skjult???

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-10 21:40

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Ok, men er de så skjult???

Det kan du vel godt kalde det .... filen "iTunes Library" indeholder
oplysninger om dit iTunes bibliotek, din musik, metadata, playcounts,
playlists etc. etc.

Hvis du vil kan du eksportere dine playlists enkeltvis fra iTunes ..

Men hvis det er for at tage en backup så er det nemmeste bare at tage
hele iTunes mappen med ..

/thomas